مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با افتتاح خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه در گلستان ۳۰ هزار طلبه تحت آموزش های هلال احمر قرار می گیرند.

مرجع تقلیدشیعیان گفت: دشمن از ضعف اقتصادی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند که مسئولان با تدبیر و بهره‌مندی از صاحبان علم اقتصاد و رفع موانع تولید این ابزار را دشمن را ازآنان بگیرند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین از تشکیل 17 پرونده مفاسد اقتصادی در استان قزوین خبر داد و گفت: در اثر ورود دستگاه قضا به این پرونده‌ها 55 نفر از مدیران، کارکنان و افراد مختلف تحت پیگرد قرار گرفتند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هم‌اکنون ۱۲ میلیون نفر به صورت مستقیم در بورس و بازار سرمایه کشور فعالیت دارند که امیدوار به افزایش این آمار هستیم.

استاندار خوزستان گفت: غیر واقعی بودن قیمت‌های کالاها موجب شده تا ورود گردشگران کاهش و یک اقتصاد درون‌گرا در کشور ایجاد شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل شورای هماهنگی تعاون با هدف اجرای هر چه بهتر سند توسعه بخش تعاون دراستان خبر داد و گفت: هشت هزار شرکت تعاونی در استان فعال است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر یک‌اولویت اساسی است و مدیریت استان در این راستا اهتمام جدی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی ۲۰ روز آینده خبر داد.

سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله سید محمد کاظم دهدشتی امروز در حوزه علمیه آبادان گرامی داشته شد.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و عضو کارگروه مدرسه تابستانی دارالعلم، هدف از راه‌اندازی نخستین مدرسه علمی تابستانه «دارالعلم» را بهره‌مندی اساتید و طلاب حوزه علمیه سراسر کشور از فضای صحن و سرای بارگاه امام رضا(ع) در ایام ...

معاون اقتصادی استانداری لرستان از برنامه‌ریزی برای توسعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت توسعه صادرات در این استان خبر داد.

سفیر اوگاندا در ایران گفت: تمرکز دولت اوگاندا برتوسعه بخش گردشگری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه خیابان اکباتان زمانی بارانداز شهر بوده است، گفت: در صورت ثبت جهانی رونق به این منطقه باز می‌گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت تولید 105 هزار مترمکعب آب شرب گفت: عملیات اجرایی طرح‌های جدید آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 125 هزار مترمکعب آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از صدور کیفرخواست علیه یک شرکت فولادی به اتهام فرار مالیاتی به میزان بیش از 2 هزار میلیارد ریال در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز خبر داد.

‌آیین تکریم و معارفه مدیران دامپزشکی استان اردبیل برگزار و از تلاش‌های 34 ماهه «بهلول تکلوی» قدردانی و «مهدی فیضی» به عنوان سرپرست دامپزشکی استان اردبیل معارفه شد.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...