نماینده ملایر در مجلس با تاکید بر لزوم نظارت بر فعالیت های هنری گفت: باید نهادهای نظارتی بر فعالیت‌های هلدینگ فعال در حوزه اقتصاد هنر نظارت داشته باشند.

در نودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان درخصوص لزوم بسته‌های تشویقی به‌منظور تسهیل در امر ازدواج و حل مشکل مسکن با مشارکت مردم بحث و گفت‌وگو شد.

استاندار فارس اعتبارات دولتی برای احداث و گسترش تصفیه خانه‌ها را محدود دانست و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود و سرمایه گذاری در این طرح‌ها دعوت کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر ضرورت رعایت پیوست رسانه‌ای اقدامات دولت در زمینه فعالیت‌های اقتصادی تاکید کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف ۱۶۷ رأس احشام قاچاق در شهرستان خاتم به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

استاد فلسفه سیاسی حوزه و دانشگاه گفت: بنیادهایی که باعث پیروزی انقلاب شد حقیقتاً بنیادهای دینی بود و انقلاب اسلامی یک خوانش جدیدی از خدا و همه چیز داشت.

فرماندار تهران گفت: نظام مسائل روستاها در حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی باید توسط دهیاران تدوین شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر پتانسیل حوزه تجارت استان در زمینه محصولات کشاورزی، گفت: کاشت 500 هکتار نخل خرمای مرغوب و ایجاد 600 هزار هکتاری باغات موز در زرآباد و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی بمپور از جمله ظرفیت‌ها ...

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: گاهی شاهدیم شهروندی کارت بانکی خود را اجاره و در قبال آن پول دریافت می‌کند که این موضوع سبب سوءاستفاده‌هایی شده است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با افزایش گردش مالی استان حجم ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران را بالا ببریم گفت: لیست شرکت‌هایی که باید حساب‌های بانکی‌شان به استان منتقل شود تحویل وزیر اقتصاد شده است ...

استاندار ایلام گفت: در سال جاری ۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: طی ۱۸ ماه گذشته ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه ۲۸ درصد افزایش داشته است.

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: مدال آورندگان طلای خراسان جنوبی در رشته مگاترونیک در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در سال ۲۰۲۳ به کشور فرانسه اعزام می شوند.

خرداد ماه که فرا می‌رسد عطر گل و گلاب در گلستان‌های لرستان و به خصوص شهرستان الیگودرز می‌پیچد، ظرفیتی که در حوزه اشتغال و درآمد می‌تواند مورد توجه جدی قرار بگیرد.