معاون امور اقتصادی استانداری ایلام بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش راهبردی محصولات کشاورزی در ایلام تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را مقصد نخست سرمایه‌گذاری در کشور عنوان کرد و گفت: کیش دارای ظرفیت‌های کم‌نظیری در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و صنعت است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه دولت سیزدهم در راستای احیای واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی گفت: از ابتدای این دولت ۲۴۰ واحد تولیدی احیا شده است.

کهگیلویه و بویراحمدها در آستانه دومین سفر رئیس جمهور خواهان فعال شدن پروژه اتصال یاسوج به راه آهن اقلید هستند تا بتوانند راهی برار فرار از محرومیت و رسیدن به توسعه پیدا کنند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: باید رونق اقتصادی روستاها در اولویت قرار گیرد و آموزش حول این موضوع در صدر پیگیری‌های دهیاران خواهد بود.

همزمان با نیمه‌ ذی‌الحجه و به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام هادی (ع)، تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم در مؤسسه امام هادی(ع) ملبس به لباس روحانیت می شوند.

سفر چهار روزه هیات اقتصادی آذربایجان شرقی به جمهوری فدرال روسیه به ریاست نماینده عالی دولت در استان از ابعاد مختلف حائز اهمیت است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از آغاز طرح نظارت بر شهریه مدارس غیر انتفاعی، سرویس و پوشاک مدارس فارس خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: عملکرد استان در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی در سال گذشته ۹۰ میلیون دلار بود اما محصولات تولیدی استان از مبادی دیگر صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان پیشتاز در ایجاد زنجیره‌های ارزش است.

تسهیل گری ازدواج با وام های کم بهره یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم است که به رغم اعلام به بانک ها، در پیچ و خم تامین تضامین سرگردان مانده و متقاضان با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به سکونت ۳۸۴ هزار لرستانی در بافت‌های فرسوده، از بسته‌های تشویقی دولت برای نوسازی واحدها در این بافت‌های فرسوده تا تا تاریخ ۳۱ تیرماه خبر داد.

شهرستان مهران ۱۰ تیرماه ۱۳۶۵ توسط رزمندگان دفاع مقدس از دست دشمن بعثی آزاد شد، حالا بعد از ۳۷ سال از آزادسازی، این شهرستان به رغم ظرفیت های مرزی دارای مشکلات فراوانی است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرچک گفت: میزان و نحوه دریافت مالیات در طرح کالابرگ الکترونیکی به اصناف قرچک اطلاع رسانی می شود.

امام جمعه سنندج اهانت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و گفت: این عمل سخیفانه همه مسلمانان را آزرده است.

امام جمعه شهر چمران گفت: آزادی و آزادی‌خواهی بازیچه سیاسی دولت‌ها شده و از آن برای مقاصد شنیع خود استفاده می‌کنند.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...