«سید یونس رودباری» جوان طلبه رودباری که با ایثارگری‌ها و جهاد در راه نهضت حضرت امام (ره)، با شهادتش یکی از اولین چراغ های انقلاب اسلامی را روشن کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پیگیر بود و حق واقعی ورزش استان بوشهر را از صنایع و شرکت‌های فعال اقتصادی در استان مطالبه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی استان از روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد تغییر می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های ایلام در بحث گردشگری، گفت: ایلام استان نوظهور در گردشگری کشور است.

استاندار گیلان از بهره برداری پروژه ریلی رشت - کاسپین در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: راه اندازی این پروژه ریلی موجب رونق اقتصادی گیلان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در سفر ریاست جمهوری چهار مگاپروژه در قالب ۷۱ طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت گفت: در تلاشیم برای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت پرونده سلامت تشکیل دهیم.

امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله سکه‌گیری‌ها و زیر میزی‌ها و پول‌های کلانی که متأسفانه بعضی از پزشکان می‌گیرند، آبروی مجموعه نظام پزشکی و بهداشت و درمان را می‌برند که باید این معضل حل شود.

محفل شب خاطره سوگواران خمینی (ره) با همکاری دست‌اندرکاران اعزام کاروان‌های مردمی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به تهران با حضور هنرمندان حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

خرم‌آباد- نمایش «یک لیوان چای» تولید واحد نمایش حوزه هنری استان لرستان به اجرا درآمد.

دبیر علمی همایش حکمرانی متعالی تبریز گفت: حکمرانی واژه ای جدید در ادبیات سیاسی کشور و جهان بوده که نیازمند فرهنگ سازی و گفتمان سازی در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه است.

امام جمعه موقت بوشهر با تأکید بر معرفی و شناساندن شخصیت و فضائل امام راحل به نوجوانان و جوانان گفت: فعالان عرصه هنر و رسانه باید وارد میدان شوند و امام راحل را با رسانه و هنر به نوجوان و جوان جامعه معرفی کنند.

معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف گفت: حجم سرمایه‌گذاری این تفاهم‌نامه‌ها 760 هزار میلیارد تومان است که کمیته راهبری عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه‌ها ت ...

امام جمعه همدان گفت: مشکلات اقتصادی، اشتغال و مسکن تأثیر مستقیمی در فرزند آوری و مسئله جمعیت دارند.