ادامه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و منهدم کردن ورودی اصلی بیمارستان المعمدانی، یورش بامدادی به شهرک یعبد در کرانه باختری، تجاوز به یک موضع نظامی ارتش سوریه و استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی از مهمتری ...

منابع عبری‌زبان از تغییر مسیر ۴۶ کشتی در دریای سرخ پس از تهدیدات نیرو‌های مسلح یمن خبر دادند.

مثبت شدن تست کرونای صدر اعظم آلمان به لغو برخی دیدارها و قرارهای کاری وی در هفته جاری منجر شد.

کشاورزان آلمانی امروز (دوشنبه) در خیابان‌های برلین خشم خود نسبت به سیاست‌های مالی دولت را اعلام کرده و ضمن اعلام جنگ به دولت خواستار برکناری آن و برگزاری انتخابات جدید شدند.

با تداوم نبرد میان ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان در ایالت الجزیره واقع در جنوب خارطوم هزاران تن از ساکنان شهر «ود مدنی» ( مرکز ایالت ) به مناطق امن پناه بردند.

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات 2024 آمریکا در طعنه به جو بایدن رقیب دموکرات خود اظهار کرد رشد چشمگیر بازار سهام تنها باعث ثروتمندترشدن افراد ثروتمند شده است.

در سال 2023 میلادی، تورم در بخش مسکن در ترکیه به نقطه اوج رسیده و این کشور با فاصله‌ای معنی دار، رکوردهای جهانی را جا به جا کرده و حالا خرید یک آپارتمان معمولی برای میلیون‌ها شهروند، رویایی محال است.

تداوم حملات ویرانگر صهیونیست‌ها به غزه، ادعای منابع آمریکایی و اسرائیلی در مورد توافق آتش بس و ورود سوخت به غزه، تجمع تانک‌های صهیونیستی در ورودی بیمارستان الشفاء با بیش از 8 هزار انسان درمحاصره، از مهترین تحولات فلسطین ...

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای دفاع این اتحادیه در نشستی در بروکسل به ناتوانی در عمل به وعده های نظامی خود به اوکراین اعتراف کردند.

تحقیقات واشنگتن پست نشان می‌دهد با وجود تحریم‌های نفتی غرب علیه روسیه اما فرآورده‌های نفتی این کشور به صورت غیر مستقیم از طریق پالایشگاهی در یونان که تامین کننده ارتش آمریکاست به ایالات متحده می‌رسد.

سخنگوی دولت به خبرنگاران گفت در سفر اخیر هیئت اقتصادی طالبان به تهران درباره شبانه روزی شدن خدمات گمرکی ایران و افغانستان رایزنی شده است.

سفیر ایران در تاجیکستان در نشست مرکز دوستی و همکاری سازمان همکاری شانگهای بیان کرد که ظرفیت‌های بالای ایران می‌تواند منافع اقتصادی فراوانی را نصیب اعضا سازمان شانگهای نماید.

دولت آلمان ضمن هشدار درباره آمار تکان دهنده تجاوز جنسی علیه کودکان برای مقابله با این مسئله وارد عمل شده و از بزرگسالان هم درخواست کرده تا در این رابطه مسئولیت بیشتری بر عهده گیرند.

در حالی که بسیاری مقام‌های بهداشتی در آلمان درباره وخامت اوضاع کلینیک‌ها در این کشور هشدار می‌دهند، برخی پزشکان هم تهدید کرده‌اند که اعتصاب‌هایی را بین کریسمس و سال نوی میلادی در اعتراض به این شرایط برگزار می‌کنند.

اتحادیه اروپا که برای تامین مواد خام حیاتی به شدت به برخی کشورهای ثالث بخصوص چین وابسته است طی توافقی می‌خواهد تا سال 2030 اصلاحاتی را برای این کاهش وابستگی‌ها اجرایی کند.

رسانه‌های محلی فرانسه اعلام کردند که سوپرمارکت‌های "لیدل" در این کشور به دلیل دستکاری کردن بارکد محصولات اسرائیلی و پنهان کردن محل ساخت آن‌ها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

حدود 60 درصد از شهروندان بریتانیایی معتقدند برگزیت تصمیمی اشتباه بوده و نکته مهم سیر صعودیِ این نارضایتی به وی ...