سنندج - معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اجرای عمومی تئاتر «نمایش عروسی داریم و عروسی» در سنندج خبر داد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:گسترش تعامل و ارتباط اقتصادی با کشورهای منطقه از سوی دولت فعلی ، سرفصل جدیدی از رویکردهای کشور است.

معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: البرز با دارا بودن مزیت‌های رقابتی قابلیت تبدیل به هاب صادرات صنایع‌دستی کشور را دارد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف ۲۳۹ دستگاه رادیاتور و پکیج قاچاق از یک انبار در شهر کرج خبر داد.

استاندار اصفهان گفت: ضروری است که بیش از پیش صنعت بیمه در پروژه‌های کلان استان اصفهان سرمایه گذاری کند.

‌امام جمعه ایلام گفت: با همت دولت و عمل به تدابیر رهبری، قفل‌ها بازشدنی و کسب موفقیت تضمینی خواهد بود.

امام‌جمعه موقت سمنان با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای حل تدریجی مشکلات اقتصادی کشور گفت: دولت و مجلس مراقب باشند که سفره مردم دچار آسیب نشود.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به تهاجم‌های فرهنگی از سوی دشمن، گفت: برنامه امروز دشمن ایجاد ناامیدی و نارضایتی در بین مردم است.

انسیه خزعلی در توئیتی از افتتاح مرکز مراقبت مادرانه به‌عنوان آغوشی مداوم در بیمارستان الزهرا (س) تبریز یاد کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در رابطه با طرح امین گفت: اتفاقات خوبی طی سال گذشته در رابطه با اجرای این طرح رقم خورد به طوری که شاهد رشد ۵ برابری حضور روحانیون در مدارس بوده ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن بیشترین ضربه‌ها را به واسطه افراد ناآگاه و بی‌بصیرت به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرده است.

مراسم چهلمین روز شهادت «آیت الله عباسعلی سلیمانی» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

نخستین یادواره شهدای زورخانه ذوالفقار و بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی دو شهید دیگر ورزش زورخانه‌ای استان کرمان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به ورود ۳۷۰ گردشگر چینی به استان گفت: چین و روسیه بازارهای خوبی برای فروش صنایع دستی اصفهان است.

آیین اختتامیه سال تحصیلی حوزه علمیه شهرستان بابل با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: فعالیت حوزه شبیه گام دوم انقلاب است، گام اول را سپری کرده‌ایم و رشدهای بسیار خوبی را در این زمینه داشته‌ایم.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...