کرمان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: خام فروشی، نبود سرمایه در گردش و کاهش نقدینگی از جمله موانع پیش روی معدن‌کاران است.

معاون امور بندری منطقه آزاد انزلی بیان این‌که شورای لجستیک مناطق آزاد می‌تواند الگویی برای تشکیل شورایعالی لجستیک باشد، گفت: بسیاری از مناطق آزاد موفق دنیا دریامحور و لجستیک محور هستند.

امام جمعه اسفرورین تاکید کرد: در حالی که انتظار همه این است که موانع اقتصادی رفع شود و مشکلات کاهش پیدا کند اما برخی در داخل دولت با کارشکنی به این مشکلات دامن می‌زنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در ساخت طرح‌های ساخت مسکن در نقاط مختلف شهری و روستایی استان گفت: مشارکت بانک‌های استان بوشهر در تسریع طرح‌های ساخت مسکن به‌صورت خودمالکی افزایش یابد.

زورخانه پهلوان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه افتتاح شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون موردی از فوت مادر باردار در کرمانشاه نداشته‌ایم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام زائران استان به مرقد امام خمینی ناوگان توسط حمل و نقل عمومی ماه خبر داد.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته ۸۵ درصد از کالاهای متروکه از انبارهای بندر بوشهر خارج سازی شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سال 1401 اتفاقی در کشور ما رقم خورد و فتنه ای برنامه‌ریزی شد که در تاریخ بی‌سابقه بود؛ دشمن در این سال طراحی کرد و با تمام توان خود به میدان آمد تا به قول خود کار را تمام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران سطح گندمزارهای استان را ۵۰ هزار هکتار با عملکرد ۱۲۰ هزار تن ذکر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی برنامه زمان بندی امسال ۳۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در این استان به بهره برداری می رسد.

فرماندار آبیک گفت: پیش خرید گندم خارج از کانال خرید تضمینی، اختلال در نظام اقتصادی است و این موضوع باید در شهرستان آبیک مدیریت شود.

هر چند کیفی سازی نان از اهداف طرح هوشمندسازی مدیریت آرد و نان بود اما این مهم در خراسان جنوبی محقق نشده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تاکید کرد: اولویت بنیاد مستضعفان استفاده از نیروهای بومی هر منطقه در طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گفت: با توجه به وضعیت بازار نظارت‌های موجود کافی نیست و نیاز است نظارت‌ها بر بازار تشدید یابد.

فرماندار بوشهر گفت: اصناف بوشهر از ظرفیت کار آفرینان و صاحب‌نظران استفاده کنند.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...