امام جمعه موقت ورامین گفت: خرید خانه برای جوانان به یک رؤیا تبدیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۴ درصد تسهیلات اشتغال کمیته امداد به طرح‌های حوزه صنایع دستی به ویژه قالی، گلیم و ورنی پرداخت شده است.

رئیس حوزه هنری استان همدان از تخریب دو طبقه از ساختمان حوزه هنری همدان از ۱۲ خردادماه خبر داد.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره تئاتر ملی مرصاد برای برگزاری هرچه بهتر نیازمند ثبت در تقویم اجرایی وزارت ارشاد است.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر مرصاد، گفت: هنر بهترین ابزار برای نشان دادن جنایات منافقین است.

استاندار خراسان شمالی در آئین اختتامیه جشنواره موسیقی مقامی استان گفت: درک جایگاه واقعی هنر موجب به کمال رساندن انسان می‌شود چون در جسم و جان انسان‌ها نفوذ می‌کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر از اعزام 3000 نفر از این استان به مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به تهران، مرقد امام راحل خبر داد.

آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار و نفرات برتر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

مسئول امور بانوان فرمانداری ملایر از برگزاری خواهر و برادری همزمان با هفته جمعیت در ملایر خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور کودکان خواهر و برادر و مادران ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه مردم در فشار اقتصادی هستند گفت: دولت برای مهار تورم و کنترل گرانی‌ها برنامه عملی داشته باشد.

امام جمعه کرمان خواستار تدبیر مسئولان برای رفع توطئه‌های اقتصادی دشمنان شد.

امام جمعه موقت عسلویه گفت: رویکرد دولت بر صرفه جویی است و مردم هم در بحث اقتصادی باید به بهره وری توجه کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در همه کشورها تورم و گرانی وجود دارد و این امر فقط مختص کشور ما نیست، تصریح کرد: امسال، سال مهار تورم است ولی مهار تورم با همراهی دولت و مردم مقدور است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان باید در جهت کاهش نرخ تورم و بیکاری گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر اقدام جدی در حوزه جمعیت انجام نشود، در آینده با بحران جمعیت و سالمندی روبرو خواهیم شود.

در دیدار استانداران کرمانشاه و دیالی عراق درباره موضوعاتی همچون 24 ساعته شدن مرز خسروی تا افزایش تبادلات اقتصادی و پذیرش دانشجو صحبت شد.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...