مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به آنکه صادرات صنایع دستی به صفر رسیده درخصوص قانون پیمان ارزی در حوزه صنایع دستی گفت: امکان ندارد صادرات صنایع دستی به صفر برسد.

دوره آموزشی توانمندسازی مربیان سرود توسط حوزه هنری استان لرستان برگزار می‌شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش داریم از ظرفیت‌های خوب هنر و سینما در تعلیم و تربیت استان استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آیین تعزیه‌خوانی بیان هنرمندانه واقعه عظیم عاشورا و هنر ترویج روحیه استکبارستیزی در بین نسل جوان است.

سرپرست فرمانداری دیلم با اینکه مطالبات هنرمندان به حق است، گفت: آنچه در رشد و پیشرفت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دیلم کمک کند، در اولویت کار خود قرار داده و به جد پیگیری خواهیم کرد.

انتخاب نوع آثار و کتاب های پرمخاطب در نمایشگاه کتاب می تواند معیاری برای سنجش ذائقه مخاطب باشد اما در نمایشگاه امسال کدام کتاب ها شانس این را داشتند که بیشتر در سبد مخاطبان قرار گیرند.

سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر قزوین در حالی برگزار شد که اعضای شورا با اختصاص بخشی از سایت محمدآباد برای دفع پسماند شهر صنعتی البرز مخالفت کردند و همچنین اعضای شورا اعطای وام 150 میلیون تومان تشویق ازدواج به کارکنان شهردا ...

سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از ثبت نام ۲۵۲ نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» خبر داد.

استاندار یزد از اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از ستون‌های اصلی سند یزدنوین یاد کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز گفت: ۳ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی سال گذشته در بخش عمران شهری این استان هزینه شد.

«مرتضی صداقت» عضو تیم کراسفیت استان البرز در مسابقات «نبرد ۳۰ کراسفیتر برتر آسیا و روسیه» در کره جنوبی به مقام نایب قهرمانی رسید.

استاندار مرکزی گفت: توسعه اقتصاد ریلی شهر جدید امیرکبیر اقدام بسیار مناسبی است که آینده درخشانی برای شهر جدید امیرکبیر به همراه دارد و به عنوان نخستین شهر جدید کشور باظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

هنرمندان منبت کار گلپایگانی انتظار داشتند، پس از ثبت شهر ملی منبت، بازارچه ای که داخل پارک جنگلی ایجاد شده، رونق بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و گلپایگان از معرفی هنرش در سطح ملی باز ماند.

کتاب «شیخ اسماعیل» برگی از تاریخ انقلاب در بیرجند است که خاطرات آن نشان می دهد چگونه در اوج خفقان نیز می توان یک مجاهد واقعی بود.

خرم‌آباد- «مینا کاری» به عنوان یکی از رشته‌های صنایع دستی قدمتی پنج هزار ساله دارد، به دلیل استفاده از رنگ آبی لاجوردی که نشان دهنده پهنه آسمان است به آن «مینا کاری» می‌گویند.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...