تیم فوتبال شمس آذر آخرین دیدار خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

349 طرح اشتغالزایی و عمرانی بسیج با حضور ‌رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد.

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای دو طرح ذالفقار یک و صابر یک در این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

مدیرکل ساخت وتوسعه راه آهن منطقه ۲ گفت: با اجرا شدن پروژه راه آهن رشت- آستارا، سالانه حدود ۲۰ میلیارد دلار برای کشور ارزآوری در بردارد.

استانداری البرز با بیان اینکه ۷۰ درصد داروی تولید داخل کشور در البرز تولید می‌شود، گفت: عمده صادرات کشور در این بخش نیز از آن این استان است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: ‌۵۰ درصد مرغ تولیدی مرغداری ها در ایلام باید تحویل کشتارگاه شود.

بابل- سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه بابل رئیس یکی از اتحادیه های صنفی بابل و چندنفر از مخلان اقتصادی در شهرستان را دستگیر کردند.

رئیس قوه قضاییه خطاب به بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در حوزه اختیارات خود باید از برداشت اضافه بانک‌ها جلوگیری کند در غیر این صورت به عنوان ترک فعل و ترک قانون تحت تعقیب قرار می‌ گیرد.

رئیس قوه قضائیه طی سفری از پیش اعلام نشده وارد بجنورد شد و بازدید و دیدارهای مختلف پرداخت.

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: رشد تولید و اشتغال در دزفول نیازمند انعطاف بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکزی گفت: درآمدهای عمومی این استان در فروردین ماه ۸۲۲۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: 34 هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی از صنایع آلوده استان مرکزی اخذ شد.

نوغانداران گلستان با وجود چالش‌های صنعت ابریشم مانند چرخه ناقص تولید و سهم اندک از ارزش افزوده واقعی، برای مانایی این حرفه همچنان امیدوار و پرتلاش پای کار بوده و به جلب حمایت امیدوار هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: سن درمان ناباروری در زنان در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت از ۴۵ سال به ۴۹ سال تمام ارتقا یافت.

اراک-مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی از حضور کتاب های دفاع مقدسی استان مرکزی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...