به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز،‌ در حال حاضر کمبود نیروی کار تا جایی کارفرمایان را تحت فشار گذاشته و آزار می‌دهد که آنها به کارگردزدی از مجموعه‌های دیگر روی آورده‌اند.

فیلم «خدای جنگ» به کارگردانی حسین دارابی آغاز شد، فیلم «خانه ماهرخ» در جشنواره‌های بین‌المللی حضور دارد و همچنین بخش عکس جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی پذیرفتگان خود را معرفی کرد.

وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان سینا، مرکز پیوند کلیه و بانک فراهم‌آوری اعضا و مراکز تصویربرداری ام آر آی و پت اسکن بیمارستان سینا تهران را افتتاح کرد

رئیس کنگره شهدای مدافع حرم از انتشار کتاب سیمای قرآنی حاج قاسم خبر داد.

معاونت علمی به‌ تازگی برنامه جدیدی را با عنوان "برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان" در 5 استان کشور اجرایی کرده بود که این طرح به 5 استان دیگر گسترش یافته و در مجموع به 10 استان رسیده است.

کتاب «چهل گفتار در تحلیل اجتماعات بزرگ دینی» توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر و راهی بازار نشر شد.

ترجمه فرانسوی رمانی از لارنس هیل، استاد نویسندگی خلاق دانشکده زبان انگلیسی و مطالعات تئاتر دانشکده هنر، با جایزه ادبی در فرانسه تجلیل شد.

بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران فهرست 239 ماده خام و نیمه خام مشمول عوارض صادراتی اعلام شد.

مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.

معاون علمی رئیس جمهور از تشکیل انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری خبر داد و گفت: در این انجمن فعالان رسانه‌ای علم و فناوری، گردهم می‌آیند تا جریان علمی و فناوری با شتاب بیشتری ادامه یابد.

مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان با اشاره به شرایط این تیم گفت: امید داریم که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو سه مدال طلا کسب کنیم.

ماریو بارگاس یوسا برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۱۰ و عضو آکادمی فرانسه که هفته پیش به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

مرکز ایران و فرانسه Centre Franco Iranien با همکاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران دوره تابستانی «آموزش تمدن و زبان فارسی» را همانند دوره‌های گذشته به صورت برخط برگزار می‌کند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به نیروهای مرزبانی بیش از پیش توجه شود گفت: پیشگیری‌های فرهنگی و اصلاحی از راه‌های کاهش مواد مخدر است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اهتمام مرزبانی برای امنیت پایدار و توسعه اقتصادی در مرزهای منطقه خبر داد.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران درباره سفر اخیرش به مصر و مذاکره با مسئولان گردشگری این کشور گفت: طبق مذاکرات انجام گرفته تا یک ماه دیگر تکلیف این سفرها مشخص می‌شود.