سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از کشف محموله کولر گازی قاچاق در شهرستان کرج خبر داد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به توجه مجلس به اعتبارات مشاغل خانگی گفت: اعتبارات مشاغل خانگی طی سه سال گذشته چهاربرابر رشد یافته است.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: با توجه به ظرفیت خوب بوشهر در حوزه دریا این استان آماده سرمایه گذاری در حوزه ساحل و دریا است.

معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر گفت: زنجیره ارزش خرما و میگو در استان بوشهر تکمیل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی و حمایت از طرح احداث فارم یک میلیون قطعه‌ای گوشت مرغ در استان خبر داد.

استاندار لرستان گفت: ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

استاندار گیلان با تاکید بر حذف پیچیدگی‌های اداری مسیر تولید گفت: بانک‌ها در اعطای تسهیلات اشتغالزایی سلیقه‌ای عمل نکنند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیک قابل استفاده است.

در حالی نمودار عملکردی مسئولان در حوزه جوانی جمعیت در اوج قرار دارد که دامنه جمعیتی گیلان در سراشیبی سقوط حرکت کرده و این ناترازی عملکردها و نتایج به نفع این استان نیست.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور از کشاورزان خواست تا نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند و گفت: نگرانی برای پرداخت غرامت ها وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: فقط در سال 1401 بیش از 8 هزار کیلومتر از شبکه‌های زیرساختی بر اثر سیل و خشکسالی از بین رفت.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: سرما و خشکسالی در سال جاری به جامعه عشایری بیش از ۵۰۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور چهار هزار خدمت دندانپزشکی به مردم مرز نشین استان به ارزش چهار میلیارد تومان ارائه کردند.

مدیرکل ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: ۳۱ تیر ماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآنی «مدهامتان» در این استان است.

بافت فرش در خراسان‌جنوبی از مهم‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای دست هنرمندان خوش ذوقی بوده که گرفتار در مشکلات مختلف از جمله گرانی مواد اولیه، مشکلات صادراتی و پوشش بیمه ای قرار گرفته است.

تعدادی از هنرمندان و خوانندگان مطرح موسیقی طی روزهای گذشته علاوه‌بر برگزاری کنسرت‌ها و اجراهای زنده اقدام به انتشار تازه‌ترین تک‌آهنگ‌های خود کردند.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...