معاون استاندار بوشهر تاکید کرد؛

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر یک‌اولویت اساسی است و مدیریت استان در این راستا اهتمام جدی دارد.

 به گزارش ذاکرنیوز، علی باستین ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر یک‌اولویت اساسی است و مدیریت استان در این راستا اهتمام جدی دارد.


وی افزود: در بیستمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ۹ طرح در حوزه آبزی‌پروری بررسی شد که تصمیمات خوبی برای توسعه واحدهای تولیدی شیلاتی اتخاذ شد.


معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک مرکز تکثیر میگو با ظرفیت تولید ۱۰۰ میلیون قطعه لارو میگو مورد بررسی قرار گرفت که پرداخت تسهیلات و سایر موارد برای توسعه طرح مصوب شد.


باستین بیان کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری ۴۲ میلیارد تومان شامل ۳۰ میلیارد تومان سرمایه مستقیم و ۱۲ میلیارد تومان سرمایه در گردش اجرایی شده و ۱۵ شغل جدید ایجاد می‌کند.


وی به بررسی طرح‌های پرورش ماهی در قفس پرداخت و ابراز داشت: با اجرای ۴ طرح جدید پرورش ماهی در قفس، ۹۰۰ تن به ظرفیت ماهی پرورشی استان افزوده می‌شود.


معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان در این ۴ طرح سرمایه‌گذاری شده که شامل ۶۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۹۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش است.


باستین تصریح کرد: با راه‌اندازی واحدهای جدید پرورش ماهی، ۵۳ شغل جدید ایجاد می‌شود.


وی افزود: همچنین با توجه به نیاز طرح صنعت آبزی‌پروری استان بوشهر به تولید ۱۷ میلیون قطعه بچه ماهی برای افق ۱۴۰۴، طی ماه گذشته دو طرح تکثیر ماهی نیز با مجموع ظرفیت تولید ۸ میلیون بچه‌ماهی با سرمایه‌گذاری ۱۹۵ میلیارد تومان شامل ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۶۵ میلیارد تومان سرمایه در گردش اجرایی و عملیاتی شده است.


باستین گفت: با اجرای این دو طرح نیز، ۳۵ شغل جدید در مناطق ساحلی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار