امام جمعه قزوین گفت: وقت ما برای جوان‌سازی جمعیت خیلی‌کم است و باید بدانیم که جوان‌سازی جمعیت با دعا کردن اتفاق نمی‌افتد و باید زیرساخت‌های جوان‌سازی جمعیت را مهیا کنیم.

وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.

وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.

وزیر کشور گفت: اقتصاد، سازندگی، امنیت، حل مسائل اجتماعی و… تنها با حضور مردم ممکن می‌شود و باید اختیارات بیشتری به مردم داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: مشکلات اقتصادی، سبک زندگی غیرالهی برگرفته از فرهنگ غربی و همچنین تغذیه نامناسب از جمله عوامل اصلی کاهش جمعیت محسوب می‌شود.

احیای کارخانه سامان کاشی بروجرد علی‌رغم داشتن مصوبه سفر رئیس‌جمهور هنوز احیا نشده و کارگران بیکارشده در انتظار بازگشت به‌کارند.

نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا مهرماه مدرسه دارالفنون در شهر اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

امام جمعه بجنورد از وضعیت پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان به شدت انتقاد کرد.

امام جمعه بجنورد با انتقاد نسبت به وضعیت پرداخت تسهیلات فرزندآوری در خراسان شمالی گفت: بانک های عامل باید در پرداخت تسهیلات فرزندآوری همکاری کنند.

استاندار مرکزی گفت: ما واقعا شرمنده مرغداران هستیم، بالاخره صنعت مرغ و طیور بعد از صنعت نفت بیشترین گردش مالی را دارد اما لازم است مشکلات این حوزه بالاخره حل شود و پای سوءاستفاده‌کنندگان این بخش قطع شود.

استاندار مرکزی گفت: مظلوم ترین بخش اقتصادی کشور فعالان بخش کشاورزی هستند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به تعهد بانک‌های استان نسبت به تأمین و پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف باید ساز و کار پرداخت آن را فراهم کنند.

آقای بانکی‌پور می‌گوید: اختصاص خودرو به مادران دارای فرزند دوم یک نوع انگیزه دادن است؛ عملاً با تحویل خودرو و فروش آن، 200 تا 300 میلیون تومان به خانواده‌ها می‌دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: برای ۵۰ نوع بیماری خاص و صعب العلاج بسته خدمتی در سامانه‌های بیمه تعریف شده است.

مرجع تقلید شیعیان درباره تغییر مطالب کتب حوزوی گفت:محتوای کتاب های درسی کسی که خواست واعظ شود و سخنران، با کسی که می‌خواهد مدارج علمی حوزه را طی کند فرق داشته باشد.

تیم فوتبال شمس آذر در آخرین بازی خود در لیگ دسته یک میهمان تیم آرمان گهر سیرجان است.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...