سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی ۲۰ روز آینده

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی ۲۰ روز آینده خبر داد.

 به گزارش ذاکرنیوز، عبدالوحید محمدی، امروز بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه در حال احداث رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه، اظهار کرد: این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ظرف ۲۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.


وی ادامه داد: برخی موانع همچون مشکل تأمین آب مورد نیاز پیش روی اجرای این طرح بود که رفع آن را در دستورکار قرار داده‌ایم.


در ادامه امین فرهادی مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی نیز در جمع خبرنگاران گفت: احداث این کارخانه از آبان سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.


وی با بیان اینکه کل اعتبارات این طرح از محل آورده سرمایه گذار است، افزود: در حال حاضر این کارخانه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف ۲۰ روز آینده و پیش از برداشت محصول گوجه فرنگی شهرستان افتتاح خواهد رسید.


مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی میزان تولید این کارخانه را ۸۰۰ تن در سال عنوان کرد و گفت: در فاز توسعه‌ای طرح به دنبال راه اندازی خط تولید محصولات دیگری همچون انواع کمپوت، مرباجات و …هستیم.


فرهادی در خصوص میزان اشتغالزایی پروژه هم گفت: این پروژه ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و حدود هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم خواهد داشت.


به گفته این سرمایه گذار، مهمترین مشکل پیش روی اجرای این پروژه تأمین آب است که مسئولین استان قول رفع آن را داده‌اند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار