استاندار خوزستان عنوان کرد؛

غیرواقعی بودن قیمت‌ها باعث کاهش ورود گردشگر به کشور شده است

استاندار خوزستان گفت: غیر واقعی بودن قیمت‌های کالاها موجب شده تا ورود گردشگران کاهش و یک اقتصاد درون‌گرا در کشور ایجاد شود.

 به گزارش ذاکرنیوز علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی اصناف در جمع خبرنگاران بیان کرد: دولت حامی و در کنار اصناف است و در راستای کمک به مردم این انسجام و همدلی لازم است.


وی افزود: برای توریست‌هایی که وارد کشور می‌شوند، اگر شفافیت در مورد کالاها و خدمات باشد به نوعی بخش گردشگری تقویت می‌شود چرا که چندگانگی قیمت‌ها و در بعضی از موارد کاذب و غیر واقعی بودن قیمت‌ها موجب شده توریست‌هایی را که به ایران سفر می‌کنند، از دست دهیم و این امر منجر به شکل‌گیری یک اقتصاد درون‌گرا می‌شود.


استاندار خوزستان با تاکید بر افزایش گردشگری و ارائه خدمات به گردشگران بیان کرد: در این زمینه موانعی وجود دارد که اتاق‌های بازرگانی و اصناف باید با همفکری و تعامل با مسئولان این مشکلات را حل کنند.


حسینی محراب اضافه کرد: اتحادیه‌ها و صنوف می‌توانند با اتحاد و همدلی موانع توسعه گردشگری و تجاری را شناسایی کنند و برای رفع آنها راهکار ارائه دهند، این کار موجب کمک به دولت برای ایجاد ثبات در بازار می‌شود.


وی با بیان اینکه سوداگری دلال‌ها و واسطه‌ها یکی از آفت‌های بازار است که موجب ایجاد اختلاف‌های قیمتی برای کالاها می‌شوند، گفت: امیدواریم چنین مشکلاتی با مشارکت اصناف و ورود نیروهای انتظامی و قضائی کاهش یابند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار