فرماندار ملارد با اشاره به اینکه امکانات شهرستان برای حضور و انجام کار فرهنگی به صورت خودجوش مهیا است، گفت: حوزه‌های علمیه باید کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی منطقه باشند.

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مردم مومن و عزادار آذربایجان غربی با برگزاری آیین های عزاداری و مذهبی غرق غم و اندوه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: به مشترکین پاداش صرفه جویی تعلق خواهد گرفت که میزان این‌پاداش به ازای هر کیلووات صرفه‌جویی مبلغ ۲ هزار تومان خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: امسال واحدهای صنعتی با اعلام قبلی حداقل خاموشی را خواهند داشت.

استاندار مازندران گفت: مازندران توانایی تبدیل شدن به مرکز اصلی برپایی اجلاس ها و رویدادهای بین المللی دیپلماتیک را داراست.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید محور اصلی اقتصاد باشند، گفت: برنامه هفتم توسعه مهمترین راهبرد پیش روی کشور است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه نیازمند هم افزایی و همگرایی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم، گفت:باید دستگاه‌های اجرایی هم قسم برای توسعه استان شوند.

مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: ز ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵ مصوبه در جهت کمک به رشد تولید و افزایش اشتغالزایی از طریق جلسات کارگروه تسهیل به تصویب رسیده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر هیئت دولت مصوب شد تا ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ و از طریق بانک‌های عامل به پروژه تالار شهر اردبیل پرداخت شود که تاکنون محقق نشده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سال گذشته، تعهد ایجاد ۲۱ هزار و ۶۰۰ شغل داشتیم که ۳۰ هزار و ۵۰۰ شغل جدید ایجاد شد و نسبت به تعهد، بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی مدیران تصور می‌کنند که وارث اموال دولت هستند و باید آن را حفظ کنند و بر همین اساس قوانین مربوط به مولد سازی تا به امروز اجرایی نشده است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان، گفت: تا کنون ۹۷ هزار و ۷۳۱ نفر از سوی این صندوق در استان بیمه شده‌اند.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری بشارت نور کرمانشاه گفت: طرح شهید عبدالوهاب حاتمی در راستای آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه آثار سوءمصرف مواد مخدر در محلات آسیب‌پذیر کرمانشاه در حال اجرا است.

امام جمعه رودان با تاکید بر پرهیز از موازی کاری در فعالیت های مساجد،گفت: کانون های فرهنگی هنری باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا افرادی که از فضای مساجد فاصله گرفته اند را جذب کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از راه اندازی ۱۳۰ پایگاه قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد.

رئیس جامعه مدرسین گفت: مسلمان شیعه جعفری نسبت به جلوگیری از گناه در جامعه اقدام می‌کند ولو به قیمت به شهادت رسیدن آن باشد مانند آن جوان غیور سبزواری.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...