معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ذاکرنیوز، علیرضا عباس زاده بعد ازظهر یکشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی از واگذاری تمامی قطعات ریلی استان که با حضور مجری طرح راه‌آهن بیرجند - قاین - یونسی برگزار شد، خبر داد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص تأمین مالی طرح مجوز صادر و رئیس جمهور هم دستورات لازم را در این زمینه ارائه کرده‌اند.


عباس زاده با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و برگزاری جلسات مستمر و منظم شورای مسکن در سطح استان در حال اجرا است، افزود: در اکثر شهرها واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود و در بیرجند ساخت این واحدها به صورت غیرویلایی توسط انبوه‌سازان در حال انجام است.


وی افزود: در سال گذشته تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گاز رسانی شدند و در حال حاضر هزار و ۳۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که از بزرگترین کارهایی است که بعد از استقرار دولت در خراسان جنوبی انجام شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به طرح ویژه وزارت نیرو برای آبرسانی در سطح کشور گفت: اتفافات خوب به واسطه رای و اعتماد مردم به دولت در حال رقم خوردن است.


عباس زاده با بیان اینکه در یک سال گذشته در خراسان جنوبی ۱۰۰ کیلومتر باند دوم افتتاح شد، ادامه داد: امسال هم ۱۰۰ کیلومتر باند دوم افتتاح می‌شود و علاوه بر این شاهد افرایش اعتبارات در حوزه زیرساخت راه‌های استان هستیم.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های فاضلاب در خراسان جنوبی گفت: طرح فاصلاب در برخی شهرستان‌های استان انجام شدهو در برخی در حال انجام است.


عباس زاده با اشاره به اینکه مجتمع فولاد قاین تأمین آب شده است، یادآور شد: امیدواریم به زودی فاز نهایی تولید فولاد را افتتاح کنیم.


وی با اشاره به پروژه عظیم انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی گفت: انتقال آب پروژه بسیار مهمی است که با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور آغاز شده و اکنون لوله گذاری‌ها در هر سه استان در حال انجام است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح دو بیمارستان در هفته دولت در خراسان جنوبی خبر داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار