سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان خواستار حذف دو طبقه ساختمان حوزه هنری و حذف سواره از عرصه هگمتانه تا پیش از تیرماه و حضور ارزیابان ثبت جهانی در همدان شد.

راه‌اندازی بازارچه مرزی گمیش تپه- حسنقلی ترکمنستان به عنوان یکی از توافقات روسای جمهور ایران و ترکمنستان می تواند نقش به سزایی در رونق اقتصاد مرزنشینان و همگرایی دو کشور داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری لرستان لزوم تسریع در عقد قرارداد با متقاضیان تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها در این استان تاکید کرد.

کارگاه سوژه یابی داستان و رمان «انقلاب» با هدف ایجاد افق‌های جدید برای نویسندگان جوان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره داستان انقلاب در حوزه هنری یزد برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری ۱۴۵ ویژه برنامه به منظور بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست اظهار داشت: ما اجازه نخواهیم داد که در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

مدیر حوزه های علمیه گفت: لباس روحانیت لباس خدمت رسانی به مردم است و روحانیت هیچگاه خود را از مردم جدا نمی داند و نخواهد دانست.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۵۸۷ نفر بر اثر تصادفات در سطح استان فوت کرده اند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید امنیت مردم در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی حفظ شود.

با حکم دستگاه قضایی استان بوشهر با ابطال اسناد، 60 هکتار اراضی تصرفی به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و بیت‌المال برگردانده شد.

استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های قضائی و امنیتی، پرونده زمین‌خواری بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به نتیجه رسید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اسناد اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ابطال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی پروژه پل معلق، تله کابین و سورتمه با برآورد اعتباری بین 400 تا 600 میلیارد تومان به‌زودی آغاز می‌شود.

برنام‌هی عملیای استان یزد در حوزه رشد تولید در نخستین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی استان یزد تشریح شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: آخرین مهلت استفاده از پروانه‌های صادراتی سال ۱۴۰۰ با لحاظ سقف قانونی، تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: حدود ۴میلیون نفر از جمعیت استان در صندوق‌های مختلف تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بالغ بر ۶٢ درصد از جمعیت استان است.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...