مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی ضمن حضور در نمایشگاه کتاب در قالب انتشارات کتاب‌های تخصصی حوزه هنرهای شهری و زیباسازی و فضاسازی محیطی از نمایشگاه کتاب حمایت کرد.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، گفت: فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در قالب‌های رسانه‌ای و هنری جلوه‌گر شود.

با حکم معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، سرپرست جدید حوزه هنری استان کردستان منصوب شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: یک قلاده پلنگ در منطقه شاسکوه به علت کهولت سن تلف و نمونه گیری لازم از این گونه جهت نگهداری در بانک ژن انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه 32 هزار و 80 واحد زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در استان تأمین شده است، گفت: تاکنون برای 2 هزار و 426 واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود تا سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیر ماه امسال نهایی شود.

رئیس هیئت فوتبال سنندج با بیان اینکه هیچ ارگانی از این رشته حمایت نمی‌کند و حامی مالی نداریم گفت: اداره مالیات حمایت معافیت مالیاتی از اسپانسرها و تیم‌ها ندارند و همین سبب بی‌رغبتی تیم‌داری شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی در تقویت اقتصاد خانگی پیشگام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون گفت: امسال ۳۵ دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری تعهد اشتغال دارند.

«چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» با رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «خاتون و قوماندان»، روایت زندگی شهید ابوحامد در مشهد برگزار شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه 45 هزار بیمار صعب‌العلاج در استان نشان‌دار شده است، گفت: این بیماران از خدمات درمانی رایگان استفاده می‌کنند.

خراسان جنوبی استانی بوده که دو سوم مساحتش از ۳۰۰ روز آفتابی در طول سال برخوردار بوده و این موضوع فرصتی طلایی برای بهره‌گیری از انرژی های خورشیدی برای این استان فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ارزش صادراتی کالاها از گمرک خراسان شمالی طی سال ۱۴۰۱ به میزان ۴۰ درصد بیش از ارزش کالاهای وارداتی بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از رشد رشد 58 درصدی واریزمالیات وعوارض به حساب شهرداری های خراسان جنوبی خبر داد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و آب و خاک مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی امسال مصمم هستند تا به محض خرید گندم، بهای گندمکاران را بهنگام انجام دهند.

معاون هنری پردیس تئاتر تهران با اشاره به فعالیت ۲ کانون نمایشی در این پردیس، تأثیرگذاری فرهنگی بر بچه‌های منطقه و منطقه‌های مجاور را هدف اصلی این کانون‌ها ذکر کرد.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...