رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: با توجه به گذشت یک سال از تخریب ساختمان پایگاه امدادو نجات دریایی گناوه و حادثه خیز بودن این شهرستان احداث مجدد این پایگاه ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف تاکید کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: خدمات دهی بیمه سلامت به بیماران خاص در استان بوشهر افزایش یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: استان اردبیل امسال کلکسیونی از مخاطرات طبیعی و قهری را تجربه کرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان از ارائه خدمات بیمه سلامت به هزار و ۱۱۵ زوج نابارور در گیلان خبر داد و گفت: مبلغ ۵۷ میلیارد ریال برای درمان این تعداد زوج نابارور پرداخت شده است.

مدیرکل سلامت استان سمنان با بیان اینکه ۲۵۰ میلیون تومان برای درمان ناباروری در استان هزینه شد، گفت: زوج‌های نابارور می‌توانند از خدمات پوشش بیمه استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: بیمه سلامت 31 میلیارد ریال برای درمان زوج‌های نابارور مازندران پرداخت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از آغاز پرداخت تسهیلات جبران خسارت‌های سیلاب به حوزه کشاورزی این استان با اولویت ترویج فرهنگ بیمه کشاورزی خبر داد.

مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشور گفت: همگان وظیفه دارند در برابر ظلم رژیم صهیونیستی مقاومت کنند، همان گونه که حاج قاسم سلیمانی این گونه بود.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت خوزستان گفت: ۸۰۰ عنوان برنامه در دهه «کرامت» با همکاری مؤسسه زیر سایه خورشید و با حضور خادمان رضوی در این استان برگزار می‌شود.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره خوشنویسی شکوه شاهنامه گفت: در مرحله اول جشنواره خوشنویسی شکوه شاهنامه تصویر بیش از ۷۰۰ اثر به صورت دیجیتال در مدت زمان کوتاه این فراخوان ارسال شد.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از اجرای دو دیوارنگاره داستان‌های شاهنامه همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برخلاف تبلیغات نابخردانه و ظاهربینانه‌ دنیای غرب، حجاب نه تنها مایه اسارت و دربند شدن زن نیست بلکه نماد تشخص، متانت، آزادی، وقار و وزانت زن است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات حرم شاهچراغ (ع)

فرماندار ویژه بابل گفت: بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان برگزار می شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خدمات جهادی طلاب را نمادی از روحانیت در صحنه و در لباس فرهنگ و خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: این نوع خدمت‌رسانی ریشه در معارف بلند انسانی دارد.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...