پرویز فتاح تاکید کرد؛

اولویت بنیاد مستضعفان استفاده از نیروهای بومی در طرح‌ها است

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تاکید کرد: اولویت بنیاد مستضعفان استفاده از نیروهای بومی هر منطقه در طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا است.

به گزارش ذاکرنیوز ، پرویز فتاح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در سخنانی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی به مردم و عملیاتی کردن وعده‌هایی که به مردم می‌دهیم، اظهار داشت: مکتب ما، مکتب عمل صالح، درست و به نفع مردم است.


وی با بیان اینکه امروز واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد از وعده‌هایی بوده که عملیاتی شده است، عنوان کرد: طراحی، ساخت و … این طرح نیز به صورت ۱۰۰ درصدی به دست نیروهای بومی و متخصص خود ما انجام شده است.


رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه مکان این نیروگاه خوب انتخاب شده و این برق به همه جا می‌تواند ارسال شود به خاطر موقعیت استراتژیک آن، گفت: این نیروگاه، یک نیروگاه سبز است و تقاضا این است که درهای نیروگاه به رو روی مردم استان و تورهای گردشگری باز شود.


فتاح با بیان اینکه باید با معرفی این گونه طرح‌ها و اقدامات، امیدآفرینی در بین مردم کنیم، بیان داشت: خوشبختانه همه کمک کردند تا این کار مهم در لرستان صورت گیرد.


وی با تاکید بر اینکه ما طرح‌ها را زمانی افتتاح می‌کنیم که سه ماه از در مدار قرار گرفتن آن گذشته باشد، گفت: عملیاتی کردن این طرح در اولویت ما بود.


رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه در افتتاح واحدهای نیروگاهی اولویت در به کار گیری نیرو، نیروهای بومی و منطقه است، بیان داشت: ما با کلیات اضافه شدن نیروگاه جدید سیکل ترکیبی در لرستان اعلام موافقت می‌کنیم.


فتاح با بیان اینکه اگر منابع آبی مورد نیاز در این رابطه از سوی استان تأمین شود ما سرمایه‌گذاری لازم را برای ایجاد آن خواهیم کرد، افزود: در این شرایط تحریم، کار بزرگی با عملیاتی شدن این طرح در لرستان انجام شده است.


وی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان برای سه فاز نیروگاه لرستان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.


رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه در لرستان در دو منطقه هدف حضور داریم، گفت: به طور حتم در حد توان خود در حوزه‌های دیگر استان نیز سرمایه گذاری خواهیم کرد.


فتاح تاکید کرد: در شرایط تحریم‌های شدید علیه کشور، کارستانی در حوزه طرح‌های نیروگاهی صورت گرفته و امروز کار اقتصادی مبارزه و جنگ با آمریکا است و این چرخه در راستای سازندگی برای استقلال کشور ادامه دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار