معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: عمده هدف واردت گندم روسی به بندر بوشهر، رونق اشتغال، افزایش درآمد و معیشت مردم و ترکیب آن با گندم تولید داخل و افزایش کیفیت آرد و نان است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان گفت: باید کلیه مراکز در سطح استان نسبت به آماده سازی و تجهیز مرکز به منظور تحویل گیری گندم از کشاورزان همدان اقدام کنند.

فرمانده سپاه آمل گفت: 150 نفر در این شهرستان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به میزان 12 میلیارد تومان دریافت کردند.

استاندار خوزستان با صدور حکمی، سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان را منصوب کرد.

استاندار اصفهان گفت: بسیاری از تصمیمات ما در بخش‌های مختلف متأثر از تصمیمات ملی است و نمی‌توانیم در استان مدیریت همه جانبه‌ای داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: برنامه ریزی لازم برای تخصیص زمین در مجاورت شهرک‌های صنعتی و احداث مسکن کارگری انجام شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال تقویت زیرساخت‌های مخابراتی از اولویت‌ها است و باید برای رسیدن به رشد تولید در این زمینه برنامه ریزی صورت بگیرد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از پهلوگیری چهار فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر امام خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی‌ با اشاره به برگزاری یکشنبه‌های تولید در سلماس گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده در این شهرستان، کمبود نقدینگی است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی این استان برای بازگشت به چرخه تولید تاکید کرد.

تاپایان سال جاری با تکمیل ایستگاه های راه آهن ارومیه - مراغه زیرساخت های حمل و نقل ریلی در آذربایجان غربی تقویت می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌های عامل این استان در راستای تسهیل در امر ازدواج در سال گذشته ۱۰۴ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان از رشد بیش از 250 درصدی اشتغال‌زایی توسط بهزیستی گلستان خبر داد و گفت: حدود 2 هزار نفر از مددجویان در یک سال گذشته در استان مشغول به‌کار شدند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: باید تا پایان فصل گرما، پرونده بازسازی مناطق زلزله زده را ببندیم و برای این کار اهتمام ویژه از سوی نهادهای مسئول صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: اصلی ترین عامل در کندی پیشرفت فیزیکی، عدم وجود نقدینگی در بین خسارت دیدگان است که بهبود این روند نیازمند همکاری بانک هاست.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: سال گذشته در راستای حمایت از زوج‌های نابارور استان مبلغ ۲۲ میلیارد ریال مساعدت در بخش بستری و سرپایی ناباروری پرداخت شد.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...