معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

جشنواره تئاتر ملی مرصاد نیازمند ثبت در تقویم اجرایی وزارت ارشاد

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره تئاتر ملی مرصاد برای برگزاری هرچه بهتر نیازمند ثبت در تقویم اجرایی وزارت ارشاد است.

به گزارش ذاکرنیوز، جمال برفی بعد از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: مرصاد نقطه عطفی است و نظام را از یک آزمون بزرگ بیرون آورد و خون‌ها ریخته شد تا کشور دچار بحران نشود و با خونی که در دروازه ایثار و شهادت ریخته شد اجازه داده نشد که قدم‌های ناپاک به آن سوی چهارزبر باز شود.


وی افزود: کاری که در سیزده دوره مرصاد انجام شده یک کار مقدس است و تمام کسانی که در مقابل این اتفاق بزرگ احساس وظیفه می‌کنند قطعاً در حال مجاهدت هستند.


معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: ان‌شاءالله برای برگزاری باشکوه جشنواره در سال آینده مسئولین برنامه‌ریزی کنند و هنرمندان هم برای شرکت هر چه بهتر در جشنواره برنامه‌ریزی کنند.


برفی گفت: با پیگیری‌های که توسط استاندار کرمانشاه انجام شده و ارتباطاتی که برقرار شده امیدواریم چهاردهمین دوره جشنواره در تقویم اجرایی وزارت ارشاد قرار گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار