سهام بانک آمریکایی "پک وست بانکورپ" پس از آنکه این وام دهنده منطقه‌ای از خروج سپرده‌ها در هفته اول ماه مه خبر داد، شاهد سقوط 80 درصدی بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آماده انتقال پیشرفت‌های ایران در زمینه های فناوری ها و توانمندی های بیو، نانو، صنایع دارویی، تجهیزات پزشکی، ساخت تجهیزات نیروگاهی و ساخت کاتالالیست های صنعت نفت، به اعضای بانک توسعه اسلامی ...

اخیرا با توجه به متفاوت بودن نرخ تورم با مازاد رشد نقدینگی، وابستگی تورم به متغیر نقدینگی که همواره از سوی پول گرایان مطرح میشد با ابهام جدی رو به رو شده است. در تازه ترین اقدام مرکز پژوهشهای مجلس اقدام به تبین مساله با ...

لینک های مربوط به افتتاح حساب وکالتی جهت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به محدودیت‌های انتقال منابع ارزی به خارج از کشور جهت سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌ تولیدکنندگان ایرانی گفت: این محدودیت‌ها موقتی است و به محض به تعادل رسیدن وضعیت ارزی کشور برطرف می‌شود.

عملیات اجرایی سد معشوره که 4 دولت را به خود دیده است با وجود داشتن مصوبه رئیس‌جمهور پشت اماواگرهای وزارت نیرو متوقف‌شده و هنوز این پروژه وعده ذخیره می‌کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه رصد اشتغال با هدف شفاف کردن ارائه آمار راه‌اندازی شده است.

رئیس جمهور بر اهمیت کنشگری فعال شورای فقهی بانک مرکزی در اصلاح فرآیندهای بانکی تاکید کرد.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 30 سنت معادل 0.39 درصد کاهش به 76 دلار و 71 سنت رسید.

وزیر اقتصاد در دومین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت خواستار تسریع در قیمت‌گذاری و همچنین دقت در ارزشیابی واقعی و حرفه‌ای اموال مازاد دستگاه‌ها شد.

اگرچه به اعتقاد اکثر کارشناسان همچنان بازار سرمایه در شرایط ارزنده ای است و چشم انداز این بازار مثبت تلقی می شود اما ریزش اخیر باعث خروج پول بیش از 8 هزار میلیارد تومانی توسط حقیقی ها در 2 روز شده است.

قیمت طلا امروز با 0.01 درصد کاهش 2016 دلار و 76 سنت معامله می‌شود.

سیدجواد سادات گفت: در لایحه ارائه شده دولت به مجلس برای مالکانی که قراردادهای اجاره بیش ازدوسال امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهندمعافیت‌های مالیاتی پیشنهاد شده است.

دارندگان اوراق سلف سکه مرکزی از تاریخ ۲۳ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند طی زمان بندی اعلام شده برای دریافت سکه طلا به شعب منتخب بانک ملی ایران در شهر تهران مراجعه کنند.

رئیس کل بانک مرکزی در دیدار هیئت تجاری و صنعتی عمان تأکید کرد: سیاست راهبردی بانک مرکزی ایران قطع رابطه با دلار در مبادلات ارزی و تجاری است و برای این راهبرد نیز دلایل متقنی داریم.

نایب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران با ارائه تحلیل خود از بازارهای سرمایه، طلا، مسکن، خودرو و ارز دیجیتال نسبت به خطر سرایت نرخ ارز مستتر در کالاها به الگوهای انتظاری هشدار داد و تاکید کرد انتظارات تورمی جامعه منشا غیر اقت ...

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...