نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز در جریان بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه ، باغ‌ها و اراضی زراعی به جزء باغ ویلاها را معاف از مالیات دانستند.

انگلیس در حالی در آستانه برگزاری مراسم تاجگذاری پادشاه این کشور است که بسیاری از شهروندان انگلیسی با هزینه کردن پول مالیات دهندگان برای برگزاری چنین مراسم پر هزینه‌ای مخالف هستند.

بررسی روند قیمت دلار نشان می‌دهد، این روزها قیمت این ارز در سقف کانال حرکتی خود قرارگرفته و رشد بیشتر قیمت‌ها با مقاومت شدید روانی و تکنیکال مواجه است.

مقایسه روند حرکتی نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا و صرافی ها نشان می دهد، بانک مرکزی توانسته سیاست های خود را به بازار ارز دیکته کند و بار دیگر مرجعیت تعیین قیمت ارز در ایران را به دست گیرد.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت استفاده مناسب از سیاست‌‎های پولی، گفت: تغییر نرخ بهره جهت مدیریت نقدینگی در ادبیات اقتصادی مطرح می‌شود، اما باید توجه داشت که اثرگذاری این متغیر بر نقدینگی نیاز به پیش‌شرط‌هایی دارد.

یارانه اعتباری خرید کتاب از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه(هفدهم اردیبهشت‌ماه 1402) به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور تخصیص داده می‌شود.

در حالی به نظر می رسد، ساخت سالانه یک میلیون مسکن اقدامی سخت و شاید غیرممکن باشد که کارشناسان مسکن راه حل‌های خروج این پروژه از بن بست های احتمالی را تشریح کردند.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

گیاهان دارویی در تخصیص تسهیلات یارانه‌دار جزو اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

رئیس کل بانک مرکزی از برنامه ریزی جهت تخصیص 3.5 میلیارد دلار ارز 28500 تومان برای واردات دارو ، تجهیزات پزشکی و شیرخشک نوزادان در سال 1402 خبر داد

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.

مدیر "ارزیابی طرح" صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد علم ایران) از تغییر کارگروه‌های این صندوق به 5 حوزه "علوم مهندسی"، "کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست"، "علوم انسانی و ه ...

رئیس سازمان مالیاتی دستورالعمل مرتبط با عدم اخذ مالیات مضاعف در خصوص مابه التفاوت نرخ ارز واردات کالا در دوره بهار سال 1401 را به اداره کل امور مالیاتی کشور ابلاغ کرد.

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی انتقال املاک با انواع کاربری، خودروی سواری، طلا، نقره و جواهرات، ارز و رمز پول مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شد.

مجلس امروز طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرد؛ آنطور که پورابراهیمی می گوید: اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از 99 درصد مردم اصابت نمی کند, این سوداگران هستند که با ایجاد جنگ روانی در این بخش می کوشند دل مردم را خ ...

نمایندگان در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی مصوب کردند؛ آن بخش از درآمد موضوع ماده 24 که از طریق پدر یا مادر یا همسر یا اجداد یا فرزند یا اعضای خانوار محقق شده، مشمول پرداخت م ...

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...