در هفته گذشته ایرلاین ها تقاضاس افزایش 100 درصدی قیمت هواپیما را دادند و از سوی دیگر در بخش مسکن نیز کوچ مستاجران به مناطق پایین تر را شاهد بوده ایم.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تجمیع نیروهای ناتو در شمال اروپا تنها به تشدید تنش‌ها در این منطقه می‌انجامد.

رئیس مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی از آمادگی این سازمان برای اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه خبر داد و گفت: این قانون کمتر از 5 درصد از مردم را در بر می گیرد و بیش از 95 درصد از مردم مشمول اجرای ...

رشد قیمت مسکن در یک سال اخیر بیش از نرخ رشد دلار بوده که این موضوع نشان دهنده وجود حباب در بازار مسکن است اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان از این حباب کاست.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال پس از افت 5 درصدی در روز گذشته امروز نیز با 2 سنت معادل 0.03 درصد کاهش به 75 دلار و 30 سنت رسید

سرپرست وزارت صمت با اشاره به ورود جدی این وزارتخانه و ادارات کل استانی آن به مباحث در ثبت سفارش‌ها و تقاضای واردات، گفت: فرآیند تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد را مدیریت و شفاف می‌کنیم.

بنظر می رسد ابلاغیه اخیر بانک مرکزی توانسته تا حدودی از التهابات بازار ارز در روزهای جاری بکاهد به نحوی که رشد قیمت ارز در بازار غیر رسمی متوقف شده است.

بسیاری از ما جمله ی «کارت‌خوان موجود است» را در نقاط مختلف بارها دیده‌ایم و در هر بار مراجعه به فروشگاه‌ها با تعدادی از دستگاه‌های کارت‌خوان مواجه شدیم که خدمات را به افراد ارائه می دهند.

طبق اعلام دبیر انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از صادرات 16 میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها در سال گذشته 13.8 میلیارد دلار آن به بازار نیما عرضه شد که 86 درصد ارز صادراتی بود.

بانک مرکزی در راستای قانون بودجه سال 1402 کل کشور دستور العمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه فرزند را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی طرح بانکداری مرکزی پرداخت.

دبیر کانون مرغداران گوشتی گفت: میزان جوجه ریزی در اردیبهشت ماه به 115 میلیون قطعه می رسد که 20 میلیون قطعه بالاتر از فروردین ماه است.

در دوازدهمین نشست «دانشگاه، خانه گفت‌وگو» با حضور وزیر اقتصاد نقش استادان در تحقق شعار سال بررسی شد.

تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه، می تواند سبب کاهش جذابیت بازار های موازی نسبت به بازار سرمایه شود و مانعی برای ورود نقدینگی سرگردان به بازارهای مسکن و خودرو و ارز محسوب شود.

نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی، باغ‌ها و اراضی زراعی به جزء باغ ویلاها را معاف از مالیات دانستند.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی گفت: سال گذشته ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات علی الحساب پزشکان از طریق بیمارستان ها دریافت شد.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...