سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۲۴۳ هزار و ۱۳۴ واحد مسکونی به مبلغ ۸۲ هزار و ۷۵۲ میلیاردتومان در آن بانک خبر داد.

رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی با بیان 5 توصیه برای مهار تورم گفت: کسری بودجه دولت و تفاوت رشد نقدینگی و تولید از عوامل مهم بروز تورم در کشور هستند.

بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هموطنان به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال و دارایی‌های خود صرفا به انجام مبادلات و معاملات مجاز در شرکت‌های صرافی دارای مجوز از بانک مرکزی مراجعه کنند.

وزیر اقتصاد گفت: در مورد تسهیل فرایند حج چه از جهت مسائل بانکی و چه از جهت موضوع پروازها و همچنین رفت و آمد تجار ایرانی با طرف عربستانی گفتگو کردیم و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام کارمزد در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی تصریح کرد: در صورت عدم تغییر و اصلاح نظام کارمزدی فعلی، سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های فنی و امنیتی این صنعت با ب ...

ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت و ... برپا شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس هیات عامل ایمیدرو درحالی برگزار شد که در این مراسم دستیار وزیر صمت، بر عزم جدی این وزارتخانه برای ایجاد تحول در بخش معدن تاکید کرد.

رئیس دیوان محاسبات با اشاره به مقاومت یک دستگاه دولتی در برابر حساب واحد خزانه با 1500 حساب در یک بانک از رسوب منابع ریالی همزمان با استقراض از صندوق توسعه ملی خبر داد.

نماینده نیشابور در مجلس از طرح سوال خود از خاندوزی وزیر اقتصاد درباره عدم وجود یک سامانه و نبود معیارهای مشخص برای اعطای وام به اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به تبدیل صندوق توسعه ملی به خزانه دوم دولت ها گفت از 150 میلیارد دلار منابع صندوق، تا کنون 100 میلیارد دلار آن را دولت ها بر خلاف قانون برداشته اند.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۷ هزار و ۸۲۱ واحد به مبلغ ۲۵ هزار و ۷۵۵ میلیاردتومان خبر داد.

رئیس جمهور با انتقاد از تبعیض در تسهیلات‌دهی برخی بانک‌ها، تأکید کرد: سازمان‌ها و نهادها موظفند بدون هرگونه اعمال تبعیض میان مردم، امکانات خود را در جهت نفع عمومی به کار گیرند.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام مذاکرات اولیه این سازمان با رئیس کل بیمه مرکزی برای همکاری مشترک در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام مذاکرات اولیه با بیمه مرکزی برای سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد تومانی بیمه‌ها در نهضت ملی مسکن خبر داد.

رئیس گمرک ایران با اشاره به حمایت ویژه گمرک از تولید گفت: امکان استفاده از بن بیمه و توسعه انبار اختصاصی برای شرکت‌های بزرگ تولیدی را فراهم آورده‌ایم.

بانک سینا در پوشش تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، رتبه نخست را در شبکه بانکی کسب کرد.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...

پربازدیدترین های اقتصادی