مشاور وزیر راه و شهرسازی از ورود مشاوران املاک به ساماندهی بازار مسکن خبر داد و گفت: در صورتیکه موجران مبلغ رهن را در بانک سپرده‌گذاری کنند مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت، مشتریان بانک صادرات می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرک ...

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: استفاده از رمزارزها می‌تواند به عنوان ظرفیتی برای خنثی کردن تحریم های بانکی مورد استفاده قرار بگیرد.

شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد که وارن بافت، سرمایه گذار و میلیاردر معروف آمریکایی معتقد است که مدیران بانک‌های ورشکسته این کشور باید پاسخگوی سوءمدیریتی باشند که منجر به فروپاشی آن‌ها شد.

یک فعال صنعت کفش با انتقاد از سنگ اندازی های انجام شده برای عدم واردات ماشین آلات مورد نیاز این صنعت، گفت: بانک مرکزی ارز مورد نیاز این صنعت را تأمین نمی‌کند. "کفاش که نمی‌تواند به خاطر یک چسب به ایتالیا برود و برگر ...

بنا بر گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کارگروه رسیدگی به مساله خودکفایی کاغذ ۷۰ درصد نیاز به کاغذ آموزش و پرورش و ۲۰ درصد از نیاز حوزه نشر و مطبوعات از محل تولید داخل تأمین می شود.

نشست مشترک مجلس با وزرای اقتصاد، بهداشت و رئیس کل بانک مرکزی به منظور بررسی راهکارهای تامین دارو پیش از ظهر امروز به ریاست مجلس برگزار شد.

نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی از اسفند ماه حق بیمه کارگران ساختمانی را از کارفرمایان دریافت می شود اما هنوز کارگری بیمه نشده است.

کارشناس بازار کار درباره تعهد کارفرما درقبال قرارداد آزمایشی کارگر گفت:کارفرما می تواند یک قرارداد کتبی یک ماهه منعقد کند و تمامی حقوق و مزایا و بیمه کارگر به او تعلق می گیرد. هر گونه قرارداد کار شفاهی به منزله دائمی بود ...

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.

مریم بحرالعلومی کارگردان فیلم سینمایی «قطع فوری» ضمن اشاره به شرایط اکران این فیلم در گروه هنروتجربه درباره حضور زنده‌یاد علی انصاریان در این پروژه نکاتی را مطرح کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دستوری به معاونان سرمایه گذاری و امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع، این صندوق، از آنها خواست با قید فوریت، پایان کار افراد بازنشسته در هیئت مدیره شرکتها را اعلام کنند.

طبق اعلام وزارت اقتصاد، اخذ هر گونه وجه بابت صدور گواهی آموزش احکام کسب و کار صادره توسط اتحادیه صنفی تا زمان تصویب کاربرگ مربوطه غیرقانونی است.

درحالی مرحله دوم عرضه خودروهای داخلی از چهارشنبه آغاز می شود که بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت می‌گردد و شامل مالیات بر عایدی سرمایه ...

با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.

براساس داده‌های بانک جهانی، روسیه در سال ۲۰۲۲ به جمع ۱۰ اقتصاد برتر جهان بازگشت.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...