رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.

با شماره گیری # ۷۳۷ * به پویش سراسری «نذر کتاب» بپیوندید.

اگرچه رئیس کل بانک مرکزی دلیل اصلی افزایش بدهی بانک ها به بانک مرکزی را اجرای سیاست حساب واحد خزانه می داند اما به نظر می رسد دلیل اصلی افزایش ناترازی شبکه بانکی به واسطه ی تغییر نسبت پول به نقدینگی است که از اردیبهشت سا ...

منابع سوری امروز از کشته شدن یک قاضی در درعا در جنوب این کشور به ضرب گلوله افراد ناشناس خبر دادند.

28 شرکت روسی برای مذاکره با فعالان اقتصادی ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران حضور می‌یابند.

مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و اقتصاد خانوار مرکز آمار ایران گفت: جمعیت ایران از مرز 85 میلیون نفر عبور کرده که این خبری خوب و نشانه پویایی جمعیت کشورمان است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در بسته 10 بندی دولت برای مهار تورم بیشترین تمرکز بر بخش بانکی کشور و رفع مشکلات این حوزه است چرا که رفع ناترازی بانک‌ها گامی بلند برای مهار تورم محسوب می‌شود.

بر اساس آمار، تا 25 اسفند سال گذشته بیشترین بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی متعلق به 4 بانک و موسسه اعتباری غیر دولتی بوده است.

وزیر اقتصاد گفت: توافقات بسیار خوبی با بانک توسعه اسلامی در مورد پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری که چند سالی دچار تأخیر بود، صورت گرفت که اجرای این پروژه‌ها در کشورمان با توافق جدید سرعت خواهد گرفت.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد کاهش به 2016 دلار و 19 سنت رسید.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به استفاده از ابزار نرخ بهره گفت: روسیه در مقطعی با افزایش یکباره نرخ بهره از تحریم‌ها عبور کرد؛ اما به‌طورکلی نقش تغییرات بهره در اقتصادهای مختلف دنیا متفاوت است

معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی با تاکید بر ایجاد بانک اختصاصی برای صندوق گفت:این پیشنهاد درقانون برنامه هفتم توسعه عنوان شده که یکی ازبانک های توسعه ای به عنوان بانک رابط صندوق عمل کند.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و قطر بر ضرورت معرفی ظرفیت‌های خوزستان به کشور قطر در راستای ارزآوری تاکید کرد.

در راستای حمایت از طرح های اشتغال زا در سامانه جامع تسهیلات کشور بانک مرکزی مکلف شد تعیین تکلیف منابع یاد شده در آیین نامه را تا پایان تیر ماه سال جاری به شبکه بانکی ابلاغ کند.

صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت به منظور کمک به تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بازار سرمایه، تفاهم‌نامه تسهیل انتشار اوراق صکوک نوآوری امضا کردند.

بخشنامه اخیرگمرک درباره شرایط ترخیص با پته گمرکی (واردات کالا بدون انتقال ارز و بدون ثبت سفارش)، می‌تواند مجددا به التهابات ارزی در بازار غیر رسمی منجر شود. در واقع تقاضای ارز در بازار قاچاق برای استفاده از تسهیلات " ...

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...