عضو هیئت علمی گروه پژوهشی سبک زندگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به شیوع اضطراب بین کودکان در دوران کرونا، علائم اضطراب در کودکان را تشریح کرد.

متخصص جراحی دهان و فک و صورت، با انتقاد از عدم حمایت بیمه‌ها از درمان با ایمپلنت، گفت:حمایت بیمه ها از خدمات دندانپزشکی در حد «هیچ» است.

با حکم خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی محمد جواد شریف زاده به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد منصوب شد.

رئیس و اعضای هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، در نشست خبری به تحلیل مسائل و مشکلات صنعت داروسازی کشور پرداختند.

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه نرخ تعدیل نیروی کار در 1401 حدود 5درصد نسبت به سال 99 کم شد، گفت: میزان اشتغال ناقص هم کم شد و در مجموع تحقق بیش از یک میلیون شغل در سال قبل از هر جهتی قابل اثبات و راستی‌آزمایی ا ...

وزیرکاردر دیدار بیش از یک‌هزار نفر از کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مشکلات فرهنگیان را شنید و برای حل برخی از این مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با اشاره به مطالبات کارگران گفت:به دلیل پایین بودن حداقل دستمزد،‌ با وجود نیازی که واحدهای صنعتی به نیروی کار دارند، مشاهده می کنیم که کارگران سرکار نمی روند و به سمت مشاغل کاذب ...

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از آمادگی این صندوق برای حمایت از اجرای الگوی کشت محصولات باغی در سال جاری خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت 45 هزار تومان که 18 هزار تومان زیر نرخ مصوب مرغ است بدون محدودیت در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی با تأکید بر اینکه از دی ماه 1401 تاکنون 12 میلیون و 300 هزار حساب تجاری‌سازی شده است، بر لزوم تسریع در پیوستن 15 بانک باقی مانده به سامانه تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری تأکید کرد ...

فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.

شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.

با دستور رئیس‌کل بانک مرکزی از امروز تخصیص ارز به شرکت‌های واردکننده ای که قبل از مرحله تخصیص ارز، نسبت به خرید ارز از بازار آزاد اقدام می کنند، ممنوع است.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...