دارندگان دسته چک قدیمی می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌های خود دسته چک جدید صیادی دریافت کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از راه‌اندازی «کانون پلاس» به منظور حضور این‌کانون در عرصه فناوری‌های نوین خبر داد.

اگرچه بانک مرکزی توانسته با اتخاذ سیاست افزایش نرخ بهره ، روند صعودی تبدیل پول به شبه پول را تا حدودی کنترل کند، اما کنترل تورم نیازمند اتخاذ تصمیمات جدی تری از سوی سیاست گذار پولی کشور است.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به 6 اردیبهشت ماه با افزایش نسبت به هفته قبل، رکورد 23.62 درصدی را زد.

یک کارشناس حوزه گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز وظایف قانونی خود را در جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان انجام نداده‌اند.

فراخوان حضور ناشران ایرانی در غرفه ایران ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

رئیس کمیسیون باغبانی انجمن پسته ایران گفت: آماری که ترکیه از میزان تولید پسته خود ارائه می‌دهد، حجم پسته با پوست نرم آن است؛ در این کشور پسته با پوست نرم روی آن خشک می‌شود که سنگین‌تر است.

برکشلی گفت:پیش بینی‌ها حکایت از ان دارد که اوپک پلاس ناچار باشد که تا قبل از پایان سه ماهه سوم سال، مجدداً تولید جمعی خود را کاهش دهد.

مدیرکمیته ناشران خارجی سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران از حضور ناشرانی برای اولین‌بار در این دوره در بخش لاتین خبر داد و درباره مهمان ویژه گفت: تاجیکستان به عنوان گزینه مطرح است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 17 سنت معادل 1.49 درصد افزایش به 79 دلار و 54 سنت رسید.

این روزها برای ساده ترین بیماری که شاید یک سرماخوردگی معمولی باشد، باید حداقل ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

اقتصاددان و رئیس شرکت آمریکایی راکفلر با هشدار درباره سیاست دلارزدایی کشورها تأکید کرد که بانک‌های مرکزی در سراسر جهان از دلار آمریکا دور شده و توجه خود را به طلا به عنوان یک دارایی امن معطوف کرده‌اند.

بانک رفاه کارگران از انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) در قالب طرح بانکداری اسلامی، خبر داد.

وزیر اقتصاد گفت: سال گذشته مالیات بر ارزش افزوده براساس نسبت جمعیت توزیع می شد اما از اول فروردین 1402 شاخص توسعه نیافتگی نیز به شاخص جمعیت اضافه شد و عدم توازن به فرصتی برای مناطق محروم تبدیل خواهد شد.

عضو اتاق ایران با بیان اینکه اقتصاد گشور با بحران تقاضا مواجه شده است، گفت: بحران تقاضا ناشی از رکود تورمی است که راه رهایی از آن انضباط مالی دولت و کاهش کسری بودجه است.

وزرای دارایی اتحادیه اروپا طی امروز و فردا در نشستی گرد هم می آیند تا راهکاری برای اصلاح قواعد بدهی در این اتحادیه که بسیار مورد اختلاف و بحث برانگیز است بیابند.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...