خبرنگارانی که پیامک بانک آینده برای آنها ارسال شده است، با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور، نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید از سایت جهاد کالا اقدام کنند.

در جلسه ای با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سازمان تأمین اجتماعی،‌ راهکارهای تأمین ارز دارو بررسی و بر لزوم تسریع تأمین ارز دارو تأکید شد.

طبق اعلام بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا 22 خردادماه، مبلغ 352 میلیون دلار به انواع تعرفه‌های لاستیک ماشین و مواد اولیه آنها تخصیص ارز صورت پذیرفته که از این مقدار مبلغ 173 میلیون دلار، تأمین ارز شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 94 سنت معادل 1.24 درصد افزایش به 76 دلار و 61 سنت رسید.

نایب رئیس گروه کارگری ایران در سازمان جهانی کار گفت: حمایت اجتماعی از کارگران و پیشبرد عدالت اجتماعی، گذر عادلانه و کار آموزی با کیفیت محورهای اساسی ILO بود.

براساس مصوبه هیئت دولت سقف معاملات کوچک که بدون نیاز به تشریفات انجام می‌شود 145 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رییس‌جمهور اوکراین امروز ۱۷۸ نفر که اکثریت آن‌ها دارای تابعیت روسیه هستند را تحریم کرد.

دولت با وضع مالیات بر کارتخوان‌ها دنبال افزایش درآمد مالیاتی بود اما این روزها شاهد افزایش کارت به کارت به جای استفاده از دستگاه های پوز هستیم.

منابع غربی اعلام کردند ایران با وجود تحریم ها توانسته است دو فروند ایرباس ای 340 متعلق به نیروی هوا فضای فرانسه را خریداری کند و در اختیار بگیرد.

مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه تاکید دولت بر افزایش نرخ نان نیست، گفت: عقب‌ماندگی‌های نرخی نان طی سال‌های گذشته، ترمیم و قیمت نان متناسب سازی می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی 14000 صفحه اوراق و اسناد و 28 متهم دارد؛ تاکنون 400 میلیارد تومان از متهمان مسترد و به مالباختگان پرداخت شده است. 300 میلیارد تومان هم در حال تحقیق و بازگرداندن ...

ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک ها اعلام شد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای وام اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان در ازای به‌کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.

بانک جهانی پیش بینی کرد که رشد اقتصاد جهان در سال جاری به ۲.۱ درصد کاهش خواهد یافت که نسبت به سال گذشته یک سوم کمتر شده است.

شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.

بعد از کسادی و رکود فروردین‌ماه که البته با خوش‌بینی فعالان اقتصادی نسبت به آینده همراه بود، بنگاه‌های اقتصادی در اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را افزایش داده‌اند و شامخ نیز بالاترین رقم در دوره 44 ماهه را ثبت کرده است.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...