دبیر انجمن واردکنندگان موبایل می گوید: در حالی که در بازار 800 میلیون دلاری تلفن همراه بالای 600 دلار عملا هیچ نظارتی بر قیمت ها دیده نمی شود سازوکار واردات در برابر صادرات خود منجر به تشدید التهابات ارز و ورود کالای غیر ...

بعد از رشد خیره کننده شاخص کل بورس در 6 ماه گذشته و کنترل نسبی نرخ ارز، برخی گمانه زنیها حاکی از احتمال تکرار وقایع خطرناک سال 99 در بازار سهام است.

در ادامه قصد داریم اپلیکیشن «همراه کارت» را به شما معرفی کنیم و توضیح دهیم چرا داشتن این اپ از نصب چندین اپلیکیشن مختلف بانکی بهتر است.

مشاور قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه 6 هزار و 7600 نفر (14 درصد) از سربازان واجد شرایط توانستند وام اشتغالزایی را دریافت کنند، گفت: فعلا خبری از ثبت نام جدید نداریم.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش تسنیم از درنظر گرفتن ارز مبادله‌ای برای بخش خارجی نمایشگاه خبر داد گفت: بانک ملی و وزارت کار برای خرید معلمان و کارگران از نمایشگان تسهیلات ارائه خواهند کر ...

بانک مرکزی انواع و حداکثر میزان کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را پس از سه سال از ابلاغ آخرین بخشنامه در این باره، به روزرسانی کرد.

جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تأمین و خودکفایی کاغذ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.

درخواست جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر بررسی طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی به صورت دوفوریتی تصویب شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با عبدالقادر جوخدار، وزیر صنعت سوریه، خواستار رفع موانع تولید در سایت سیامکو شد.

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از اقدام وزارت کشاورزی در تحقق شعار شفافیت و فسادستیزی قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از جزیره خارک اعلام کرد که با اقدام‌های مؤثر، صادرات نفت در دولت سیزدهم ۲ برابر شده است.

نرخ بهره بین بانکی بر اساس آمار بانک مرکزی در هفته منتهی به چهارشنبه 13 اردیبهشت به 23.55 درصد رسید.

بنا بر اصل شفافیت در مراودات و قراردادهای دولتی و سیاست اتاق شیشه‌ای، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در اقدامی لیست‌های ارسالی به بانک مرکزی را در منظر کارشناسان قرار می دهد.

شاخص کل بازار سهام با صدر نشینی خودرویی و بانکی ها همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به این موضوع ورود کنند.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...