مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در آیین‌نامه جدید تعرفه‌های گاز بحث پاداش مصرف و خوش مصرفی هم برای بخش خانگی و هم بخش‌های غیرخانگی از جمله صنایع و مشترکان عمده اعلام خواهد شد.

مدیرکل آسیای جنوبی سازمان توسعه تجارت گفت: اختلال در روند صادرات کیوی به هند حل شده است، چند کانتینر به صورت آزمایشی به هند رفت که متاسفانه یک یا دو کانتینر مرجوع شد، اما هم اکنون مشکلی در این زمینه نیست و صادرات کیوی به ...

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره عدم تمایل بانک‌ها به اعطای تسهیلات ساخت مسکن و در مقابل اعطای تسهیلات به کارکنان و کارمندان خود پرداخت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد که کمیسیون اقتصادی به مسئله اعطای تسهیلات کلان به کارکنان بانک‌ها ورود کرده و جلسه‌ای نیز با مسئولان مربوطه داشته و این جلسات ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده 100 است.

با ثبت رکورد تحویل روزانه 309 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید؛ که بدون شک، نقش مهمی در تأمین پایدار برق کشور خواهد داشت.

جمعی از کارشناسان صنعت خودرو طی نامه ای به وزرای صمت و اقتصاد 4 راهکار را برای تنظیم فوری بازار خودرو ارائه دادند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این سازمان برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در کشور برای استقرار سرمایه گذاران چینی خبر داد.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شد.

مدیرعامل فرابورس گفت: سهام 9 شرکت از استان یزد در بازارهای فرابورس معامله می‌شوند. همچنین 8 شرکت نیز در صف ورود به فرابورس هستند که 4 شرکت پذیرش شدند و 4 شرکت نیز در شرف پذیرش هستند.

مدیرعامل بورس تهران با اشاره به اینکه هم اکنون استان یزد با 180 همت در تولید ناخالص ملی (GDP) نقش دارد گفت: بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در کشور راه‌اندازی می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رویکرد عملی دولت جدید ایران درس گرفتن از آسیب‌پذیری‌های گذشته به ویژه در سیاست مالی، تجاری و ارزی است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان امور مالیاتی قصدی برای تمدید مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی که مهلت قانونی آن تا پایان 31 خرداد است ندارد، گفت: برای تمدید این مهلت نیاز به مصوبه قانونی از مر ...

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات بیش از نیمی از صاحبان مشاغل صفر شد، گفت: مالیات حدود 90 درصد صاحبان مشاغل نیز کمتر از 20 میلیون تومان برای یک سال تعیین شده است.

افزایش نرخ ارز به واسطه ی افزایش تقاضای پول که در نهایت منجر به افزایش عرضه ی پول خواهد شد، عامل اصلی افزایش تورم بوده و این چرخه به صورت درون زا دائما در حال تشدید خود است.

از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۲.۲ همت شامل ۷.۶ همت تسهیلات فرزند و ۲۴.۶ همت تسهیلات ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...