معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه شورای رقابت طبق اهداف کار نکرده، کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال اصلاحی قانون این شورا است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: بر اساس قانون بودجه سال جاری، شهریورماه آخرین مهلت تعیین تکلیف کارت آزاد جایگاه‌ها بوده و از این ماه، تمامی جایگاه‌ها فقط یک کارت آزاد برای سوخت‌گیری در اختیار خواهند داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عدم همراهی بانک‌ها با نهضت ملی مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی،‌ مجوز مشارکت انبوه سازان در ساخت طرح مذکور را اخذ کرده است.

اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.

در حالیکه برخی نمایندگان مجلس مکرراً از روش واردات بدون انتقال ارز برای واردات خودرو دفاع می‌کنند که طبق بررسی ها، استفاده از این روش به نوسانات نرخ ارز و افزایش تورم در کشور دامن می‌زند.

بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه یعنی شرکت روس‌نِفت، اعلام کرد که سود خالص این شرکت در سه ماهه اول سال جاری میلادی نسبت به سه ماه قبل از آن 45.5 درصد افزایش یافته است.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: در یک سال گذشته صندوق بیش از ۵ هزار میلیارد تومان غرامت به کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه در کشور پرداخت کرده است.

بررسی قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار نشان می دهد، طی دو ماه گذشته بین 100 تا 300 میلیون تومان افت قیمت داشته اند.

معاون پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز کشاورزان دیمکار اختصاص یافته است.

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور گفت: بیش از نیمی از شاغلان کشور مطابق با آمار مرکز آمار کشور در بخش غیر رسمی شاغلند و از کف حمایت‌های اجتماعی و بیمه ای و... محرومند.

با توجه به آمارهای ارائه شده از جانب سازمان امور مالیاتی، مجموع مالیات تشخیصی برای خانه‌های لوکس در سال 1401 برابر 2 هزار میلیارد تومان و خودروهای لوکس 2200 میلیارد تومان بوده که از این رقم به ترتیب 6 و 20 میلیارد تومان ...

در حالی که نزدیک به دو هفته از زمان دستور شعبه سوم دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت نقل و انتقال خودروهای مزایده‌ای سازمان مالیاتی می‌گذرد که خریداران این خودروها بلاتکلیف هستند و سازمان امور مالیاتی نیز در این خصوص اظه ...

برخی منابع اوپک پلاس اعلام کرده‌اند اعضای این ائتلاف قصد ندارند سطح تولید را در اجلاس چهارم ژوئن پایین بیاورند.

روسیه 1.96 میلیون بشکه در روز نفت خام در ماه مه به هند فروخت، یعنی 15 درصد بالاتر از 1.67 میلیون بشکه‌ای که در آوریل به هند صادر کرده بود، اما صادرات نفت عربستان به هند به پایین‌ترین رقم از فوریه 2021 رسیده است.

حسب تصمیم هیأت دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، در نظر دارد طرح پرداخت حق بیمه بیکاران به بنگاه‌های اقتصادی را اجرا کند.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...