رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف طرح مالیات بر سوادگری معطوف به فعالیت افرادی است که دست به دلالی کاذب می‌زنند و اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ مردم اصابت نمی‌کند.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی درباره ادعای اتحادیه میهن درباره توافق درباره افزایش قیمت تخم مرغ گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و در صورتی که مرغداران هرگونه افزایش قیمتی داشته باشند به صورت تعزیراتی با آنها ب ...

با حکم وزیر اقتصاد؛ سیدعلی روحانی سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد شد.

مدیرکل دفتر بررسی قیمت سازمان حمایت گفت: ستاد تنظیم بازار یا وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ را به ما اعلام نکرده اند.

مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه برنامک که به مردم امکان گزارش تخلفات نانوایی‌ها را خواهد داد احتمالا تا پایان اردیبهشت آماده می‌شود، گفت: امیدوار هستیم تا اوایل خرداد زیر ساخت لازم برای جبران منافع اقتصادی نانوایان نهایی ...

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.

سایت شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز که یکی از پربازدیدترین سایت ها در حوزه انتشار نرخ ارز و سکه است، هم اکنون در حال درج قیمت ارز بازار غیررسمی و فردایی است.

وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه تورم ما تک علتی نیست، اما نقش ارز در آن پررنگتر است، گفت: آمار 19 سال اخیر نشان می‌دهد هر 1 واحد افزایش در نرخ ارز، 4.8% از تقاضا برای پول ملی را کاهش می‌دهد و تقاضای دلار و طلا و کالاهای س ...

همزمان با سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، بیانیه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کرمانشاه منتشر شد.

فضای استارتاپی در دهه نود در مستند «لاتارینو» مورد تحلیل قرار گرفته است که یکی از پیامدهای آن موج گسترده مهاجرت مدیران استارتاپی بوده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه 20 درصد مصوبات ستاد تسهیل لرستان عملی نشده است، گفت: واحدهای تعطیل و طرح‌های نیمه‌تمام بالای 80 درصد را شناسایی کرده‌ایم.

سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۷ هزار و ۱۹۲ واحد به مبلغ ۲۵ هزار و ۶۴۱ میلیاردتومان خبر داد

رحمان امیرآبادی گفت: مشخص کردن زمان لازم برای تغییر از دلار به ارزهای دیگر به طور دقیق بسیار سخت است و این تغییرات نیازمند شرایط اقتصادی سیاسی و جهانی خاصی هستند.

مدیرعامل بانک خصوصی بزرگ هندوستان بلافاصله پس از اینکه دلار آمریکا را «بزرگ‌ترین تروریست مالی جهان» توصیف کرد.

معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد؛ مبنای تحویل سکه به خریداران اوراق سکه به صورت فیزیکی است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه مشکل 20 درصد پرونده‌های مطرح‌شده در ستاد تسهیل مربوط به تحریم‌هاست، گفت: 3 هزار واحد صنعتی ایران در تملک بانک‌ها قرار دارد.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...