سرپرست وزارت صمت اعلام کرد که ظرفیت ایران برای واحدهای تولیدی‌ داخلی کوچک شده و باید گام‌های بلند‌تری را در منطقه و بازارهای بین‌المللی برای صادرات محصولات داخلی‌مان برداریم.

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام از رکورد تاریخی صادرات غیرنفتی کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: 53 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده است.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی خدماتی درون شهری و برون شهری حمل و نقل تاکسیبار سراسر کشور با اشاره به ضرورت مهار تورم گفت: درصورتی که تورم مهار شود, ارزش پول ملی تقویت می شود و برای جامعه مفید است.

با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان راهکار ساماندهی بازار مسکن را تکمیل سامانه املاک و اسکان می‌دانند؛ اما بسیاری از دستگاه‌ها وظایف خود را در این راستا انجام نداده اند.

بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی(برگ قطعی مالیات 1400) تا پایان شهریور ماه 1402 تمدید شد.

دستورالعمل تبصره ماده 100، برای محاسبه مالیات عملکرد سال 1401 برخی از مشاغل از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، ابلاغ شد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مقررات مربوط به احکام بند و تبصره 12 قانون بودجه 1402 را ابلاغ کرد.

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه با هدف جلوگیری از سفته بازی در بازارهای اقتصادی به دنبال آرامش و تحقق مالیات عادلانه است.

زمانیکه دلالان شرایط و فرصت برای سودجویی داشته باشند از هیچ تلاشی برای افزایش ثروت خود پرهیز نمی کنند؛ لذا طرح مالیات بر عایدی سرمایه می تواند از انگیزه این افراد بکاهد.

جمهوری اسلامی ایران و روسیه امروز 10 قرارداد و تفاهمنامه در حوزه نفت و گاز امضا می کنند.

وزیر نفت از امضای قراردادهای تفاهم‌نامه 40 میلیارد دلاری ایران و روسیه طی چندماه آینده خبر داد.

رئیسی با بیان اینکه برخی از کشورها به میزان درآمد نفت ما، از حوزه اقتصاد دیجیتال درآمد دارند، گفت: رشد اقتصادی در حوزه دیجیتال از ۶/۲ به ۷/۵ درصد رسیدیم اما نباید به این میزان قانع باشیم.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با بیان اینکه روزبه‌روز ناترازی جدی‌تر می‌شود، گفت: 50 درصد مصرف سوخت در بخش حمل‌ونقل مربوط به بنزین است به طوری که در فروردین ماه مصرف به 144 میلیون لیتر در روز هم رسید.

نوشهر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ازابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه دریا برای توسعه اقتصاد دریامحور هزینه شده است.

دریافت وام یک چالش بزرگ برای مردم است چرا که هر بانکی برای پرداخت تسهیلات شرایط خاص خودش را دارد اما ظاهرا کارمندان بانک ها از این قانون مستثنی هستند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: خبرهای خوبی درباره آزادسازی منابع بلوکه شده در راه است.