موسیقی متن و ترانه‌های به جای مانده از فیلم سینمایی «خواهران غریب» به کارگردانی مرحوم کیومرث پوراحمدی و مرحوم ناصر چشم آذر، برگ زرینی در تاریخ موسیقی متن فیلم‌های سینمایی کشورمان است.

ستاد برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای جذب متقاضیان همکاری با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی فروش مجازی این نمایشگاه فراخوان داد.

نشست شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه قرآن کریم با حضور علیرضا معاف رئیس سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم و تمامی اعضای کمیته‌ها و بخش‌ها در محل تشریفات مصلی تهران برگزار شد.

در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن حوزه کودکان و نوجوانان به وضوح برجسته دیده شده است. درواقع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و نهادهای مرتبط با دانش آموزان به صورت ویژه به فعالیت میپردازند.

همسر شهید مقداد مهقانی گفت: هرگز مانع رفتن مقداد به سوریه نشدم و حتی در خصوص نرفتن و یا به تأخیر انداختن سفرش یک کلمه سخن به زبان نیاوردم، دوست نداشتم شرمنده حضرت زینب(س) باشد.

نمایشگاه «انسیه الحوراء» همراه با نمایش آثاری از هنرمندان عرصه تجسمی با محوریت مدح ائمه اطهار از ۲۴ فروردین در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در حالی آمریکایی ها به بهانه دموکراسی در جهان اجلاسی برای دموکراسی را برگزار کردند که سالهاست مردم دنا تناقض آشکاری در رفتار و گفتار آمریکایی ها دده اند.

مسئول غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم از ارائه چندین بازی برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال خبر داد .

سیدحسن دهقان گفت:در این بخش میزبان ۴۵ موسسه قرآنی در حوزه های مختلف نرم افزاری، دانش بنیان، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و … هستیم.

سرگرمی «خدا دوست دارد، خدا دوست ندارد» همزمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازتولید شد.

وزیر ارشاد گفت: نمایشگاه قرآن فضای خوبی برای گسترش همکاری‌های متقابل میان کشورهای مسلمان به شمار می‌رود و می‌تواند زمینه مناسبی برای ارتقای تعاملات مشترک در سایر حوزه‌های فرهنگی و هنری فراهم کند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از تلاش مجموعه تحت مدیریت خود برای ارتقای سطوح خدماتی و حمایتی «هنرکارت» در سال با ۱۴۰۲ با مزایای ویژه خبر داد.

متوسلیان فرمانده نیروهای اعزامی ایران به لبنان و سوریه بود که در تیر سال 61 توسط نیروهای نزدیک به اسرائیل ربوده شد و پس از گذشت 41 سال هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت وی اعلام نشده است.

عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران معتقد است نگارگری ما اگر بخواهد در حد فضای کتاب‌آرایی و کلاسیک سنتی باشد، قطعاً نمی‌تواند در دنیای جدید حرفی برای گفتن داشته باشد.

همزمان با آغاز فعالیت رسمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز فعالیت‌های خود را در این نمایشگاه آغاز کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است رویکرد نمایشگاه بین‌المللی قرآن صرفاً نمایش و تشریفات صوری نیست، بلکه اقدامات جدیدی که صورت می‌گیرد به خوبی حکایت از آن دارد که محتوا بیش از ظاهر برای متصدیان اهمیت دارد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی