مینا صدری دبیر رشته نگارگری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره رشته نگارگری و لزوم برنامه‌ریزی برای جشنواره فجر در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

حدادی گفت: بعد از آن بازدید احساس کردم هر جا در خیابان میلگردی دیدم، دوست دارم دیباچه سعدی را برایش بخوانم که ما اصلا نمی‌دانستیم برای شما چه قدر سختی کشیده می‌شود و قدرتان را نمی‌دانیم.

رئیس حوزه هنری یزد گفت: کتاب «مرد شماره یک» روایتی از فرماندهی شهید اکبر آقابابایی به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

مدیرکتابفروشی فرهنگ و هنر استان فارس گفت: می‌توان گفت با توجه به شرایط اقتصادی، وجود چنین سامانه‌ای به کتابفروشی‌ها رونق می‌بخشد.

جواد شمقدری گفت: امیدوارم سریال «حضرت موسی (ع)» به همان مدلی که فرج الله سلحشور دنبالش بود ساخته شود و از بخش استراتژیک آن غافل شویم.

با حکم سیدمحمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره «ایثار» منصوب شدند.

هشتمین نشست از سلسله نشست‌های بازیابی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

رمان «مرگ گفت: شاید»‌ تصویرگر جاذبه مرموزی است که مردان را به‌سمت زنان می‌کشد و به‌دلیل غفلتی که از خطرات ناشی از این‌جذبه می‌کنند، تا مرز نابودی پیش می‌روند.

حامد هوشیاری نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تجربه همکاری با زنده یاد علاءالدین قاسمی پیشکسوت تعزیه در نمایش «راهمرد» و تعزیه «حضرت ابوالفضل (ع)» توضیحاتی ارائه داد.

«هنر مانوی در مجموعه‌های برلین» با پژوهش سوزانا گولاچی و ترجمه سونیا میرزایی توسط موسسه متن فرهنگستان هنر منتشر و راهی بازار نشر شد.

رئیس صداوسیما درگذشت شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را تسلیت گفت.

قائم‌مقام خانه‌ هنرمندان سوریه می‌گوید که بعد از جنگ داعش دیگر سینمایی برای این کشور باقی نمانده است اما دیگر هنرها مانند موسیقی در این کشور هنوز زنده است.

هجدهمین نشست از سلسله‌نشست‌های «زبان‌شناخت» فردا دوشنبه ۸ اسفند در حوزه هنری برگزار می‌شود.

کتاب «رنگ در عکاسی» تألیف هارلد مانته با ترجمه پیروز سیار توسط انتشارات سروش به چاپ چهاردهم رسید.

داور دو سالانه هنرهای تجسمی ضمن تأکید بر خلاقیت‌محوری آثار، توصیه‌هایی برای برگزاری بهتر این رویداد داشت.

کتاب «پل طلایی به دنیای هنر» با حضور هنرمندان در فرهنگسرای اندیشه تهران رونمایی شد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی