عباس عظیمی افتخار می‌کند در خدمتِ هنرمندان پیشکسوت است و رضا بابک درباره عید نوروز و عزت‌الله رمضانی‌فر از مشکلات هنرمندانی می‌گوید که به سنّ میانسالی رسیده‌اند.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: اصلی‌ترین مضمون پوستر سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، بحث خانواده‌محوری و خانواده‌گرایی بود؛ چرا که بر اساس آموزه‌های دینی‌مان، اخلاق قرآنی در بستر خانواده به فرزند منتقل می‌شود.

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی نمایشگاه عکس اجراهای یک ساله تالار هنر افتتاح شد.

فریبا کوثری و امیررضا دلاوری دیگر بازیگران نمایش موزیکال «هفت‌خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی معرفی شدند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سالی که گذشت با هدف برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، طراحی کلان و حمایت جامع و کامل از صنعت بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد بومی‌سازی تلاش کرده است.

هوتن شکیبا، ابراهیم عامریان، مرضیه برومند، محمدامین همدانی و سعید روستایی را می‌توان پنج چهره موثر و خبرساز سینمای ایران در سال گذشته دانست.

«در جبهه غرب خبری نیست» که برنده اسکار ۲۰۲۳ شد، در جوایز فیلم آلمان با نامزد شدن در ۱۲ بخش پیشتاز دیگر فیلم‌ها شد.

حسن حبیب‌زاده کارگردان فیلم کوتاه «مأموریت» که براساس خاطره‌ای متفاوت از حاج قاسم سلیمانی ساخته شده است، به ارائه توضیحاتی درباره این تجربه و علایق خود در فیلمسازی پرداخت.

نمایشگاه کاریکاتور «به خاطر یک مشت دلار» در تالار آسمان برج آزادی به نمایش گذاشته شده است.

اسماعیل خلج هنرمند با سابقه تئاتر و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی پیام‌هایی را صادر کردند.

اعلام کنداکتور پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد تلویزیون برای هفتمین روز از تعطیلات نوروزی هموطنان تدارک ویژه‌ای دیده است.

تعدادی از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر در سالی که همچنان مشکلات زیادی بر تئاتر سایه افکنده بود، توانستند در حرفه خود دست به موفقیت‌هایی بزنند که قابل تقدیر است.

رمان «همه تنها می‌میرند» نوشته هانس فالادا با ترجمه محمد همتی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

مدیر گروه تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت به ارائه توضیحاتی درباره برنامه «محفل» که در شب‌های رمضان امسال از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود، پرداخت.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اولین جشنواره هنرهای نوری ایران، در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح شد.

فاطمه ذاکریان سوژه مستند «قهرمانان معمولی» گفت: تا پیش از این، خیلی‌ها بلد نبودند اسم روستای ما را درست تلفظ کنند، اما حالا با هنر بومی‌، جهانی شده‌اند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی