موضوع مهدویت هم ظرفیت جهانی سازی دارد و هم ظرفیت جهانی شدن. آموزه‌های مهدوی نسبت فوق العاده ای با فطرت دارد و فطرت هم زبان مشترک تمام انسان در تمام ادوار تاریخ، تمام مکان‌ها همه موقعیت هاست.

مروری بر فیلم‌هایی که با محوریت زنان در سینمای مقاومت ساخته شده، نشان از استقبال مخاطبان دارد؛ به نظر می‌رسد ظرفیتی بکر در این عرصه وجود دارد که دریچه‌ای به سوی ساخت آثار غیرتکراری است.

جشنواره فیلم مقاومت امسال ایده تجسم تفکر و اندیشه مقاومت رسانه‌ای و هنر را در فضای پیرامونی و عینی دفاع مقدس و علمی و مهندسی عسلویه به کار بسته است تا دیدگاه خود را رساتر و عینی‌تر به گوش استکبار جهانی برساند.

یک فیلمنامه نویس و کارگردان پیشکسوت سینما در دهکده جشنواره فیلم مقاومت گفت: درک صحیح از عمق هنر به آینده روشنی از وضعیت هنر و سینما کمک می‌کند که هنوز به این درک تمام و کمال نرسیده‌ایم.

نیمه شعبان و مفهوم انتظار یکی از مواردی است که بسیاری از شاعران داخلی و بین‌الملل این سعادت را داشتند تا بتوانند حداقل یک غزل یا حتی رباعی بسرایند.

نشر هاجر در حوزه کتاب‌های مهدوی و مرتبط با موضوع امام زمان(عج) کتاب‌های متعددی دارد.

سند ملی «توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه در مسجد جمکران رونمایی می‌شود.

دبیر ستاد راهبری دعا و رثا حوزه‌های علمیه گفت: طرح نجوای بندگی با عنوان برگزاری دعای ابو حمزه ثمالی در ماه مبارک رمضان و به طور همزمان در سراسر کشور از نخستین گام های ستاد راهبری دعا و رثا‌ست.

ویژه برنامه های عید بزرگ شعبان با پخش برنامه های متنوعی از شبکه قرآن و معارف سیما بر روی آنتن می رود.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در اولین گفتگوی مشروح و تفضیلی خود پس از انتصاب در این سمت از فرازونشیب‌های مدیریت این مجموعه موسیقایی و برنامه‌های آینده آن سخن گفت.

سعیدرضا رضوی عکاس خبرگزاری مهر در نخستین جشنواره هنری «عبدالله» جایزه نخست بخش عکس را کسب کرد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: این لباس نشان خدمتگزاری و وقف شدن در قرآن و اهل‌بیت (ع) است و نگذارید از این نشان سوءاستفاده شود.

نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در هفتمین دوسالانه ملّی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این روزها درحالی برپاست که این دوسالانه همچنان با نیازها و چالش‌هایی جدی روبه‌روست.

آیین افتتاح نمایشگاه پوسترهای ابوالفضل خسروی با عنوان «وضعیت» در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی