پرویز اقبالی در نشست «تجسمی و سوره» با نقل از شهید آوینی بیان کرد هر هنری که سفارش‌پذیر است، تفکرپذیر هم هست و چون تفکرپذیر است تعهدپذیر هم هست؛ یعنی همان چیزی هست که در انقلاب داشتیم.

"طنین وحی" مجموعه صوتی از ترجمه قرآن کریم است که با استفاده از ابزار هنر به ارائه مفاهیم عمیق قرآنی به مخاطبان می‌پردازد.

بیست و چهارمین قسمت از مجموعه نمایش رادیویی «آیینه اقوام» به معرفی آیین‌های رمضانی مردم استان سیستان و بلوچستان و همچنین برخی آیین‌های مردم یزد، کازرون و بوشهر اختصاص دارد.

احمدرضا اسعدی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن مرور برخی از خاطرات و تجربیات خود از بازیگری تأکید کرد که با همه عشقی که به این هنر دارد، آن را به جوانان توصیه نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

شب چهره‌های هنری سال ۱۴۰۱ در رشته‌های سینمای مستند، سینمای داستانی، انیمیشن، تئاتر، موسیقی، معماری، پژوهش و عکاسی شامگاه جمعه ۲۵ فروردین ماه در حوزه هنری برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مدیران نباید منتظر دستور العمل باشند بلکه جامعه نیازمند فکر نو و فعالیت جهادی است.

محسن اسلام‌زاده چهره سال هنر انقلاب در حوزه مستندسازی ضمن اشاره به تعریف مستند انقلابی از نگاه خود، تأکید کرد که در سال‌های مستندسازی‌اش تجربه مواجه با سانسور را هم داشته است.

جدیدترین اثر حسن روح الامین با عنوان «شهید قدس» توسط کانون هنر شیعی رونمایی و منتشر شد.

انسان کامل به کسی گفته می‌شود که در گفتار و کردار و اخلاق و دانش از همه برتر و بالاتر باشد و ایشان کسی نیست جز حضرت حجت(عج) که در شب قدر قرآن و مقدرات انسان ها به ایشان نازل می شود.

آغاز ثبت نام خبرنگاران برای حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و برگزاری دومین نمایشگاه خیابانی کتاب و قرآن کابل از جمله اخبار مهم این هفته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

مسعود نجابتی، دیوار حائل بین جنوب لبنان و سرزمین‌های اشغالی را نمایشگاه آثار هنرمندان جبهه مقاومت خواند و توضیحاتی درباره دیوارنگاره «نصر من الله و فتح قریب» ارائه داد.

همزمان با روز قدس نماهنگ «مدد یا رسول الله» توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان فلسطینی با عنوان «نقش قدس» در موزه هنرهای معاصر فلسطینِ فرهنگستان هنر آغاز به کار کرد.

سیدامیر جاوید ضمن ارائه توضیحاتی درباره اجرای دیوارنگاره «و فتح قریب» در مورد آغاز فعالیت‌های بین‌المللی حوزه هنری و ارتباط با هنرمندان بین‌المللی توضیحاتی بیان کرد.

شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی برای گرامیداشت روز قدس، ویژه‌ برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی