وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران:

حوزه کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن به صورت ویژه فعالیت دارند

در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن حوزه کودکان و نوجوانان به وضوح برجسته دیده شده است. درواقع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و نهادهای مرتبط با دانش آموزان به صورت ویژه به فعالیت میپردازند.

به گزارش ذاکرنیوز  ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از ۱۲ فروردین ماه در مصلی شهر تهران برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه اتفاق خیلی خوبی است که به همت همکارانمان در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله رقم میخورد.


وی ادامه داد: در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن حوزه کودکان و نوجوانان به وضوح برجسته دیده شده است. درواقع دهه هشتادی ها و دهه نودی ها و نهاد های مرتبط با دانش آموزان به صورت ویژه به فعالیت میپردازند.


اسماعیلی افزود: بخش مهمی از بازدید کنندگان نمایشگاه به واسطه حضور کودکان و نوجوانان خود در این رویداد قرآنی حاضر می شوند.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه نمایشگاه از جاذبه های نسل جدید برخوردار است گفت: اینجا جذابیت دینی برای نوجوانان و کودکان پیش بینی شده است و محلی برای انس بیشتر با قرآن وارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی است. خوشحالیم که امسال در آغاز سال و فصل بهار این فرصت پدید آمده و مردم میتوانند از معارف اصیل قرآنی بهره مند شوند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار