۴۵ موسسه قرآنی در فضای نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارند

سیدحسن دهقان گفت:در این بخش میزبان ۴۵ موسسه قرآنی در حوزه های مختلف نرم افزاری، دانش بنیان، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و … هستیم.

سیدحسن دهقان، قائم مقام بخش نهادها و موسسات قرآنی سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برنامه ها و فعالیت‌های این بخش عنوان کرد: سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از شرایط متفاوتی نسبت به دوره های گذشته برخوردار است، نخست آنکه با توجه به تقارن ایام برگزاری نمایشگاه قرآن با تعطیلات نوروزی و حضور هموطنان از سراسر کشور و هم چنین فراغت دانش آموزان و خانواده ها در این ایام، از روز نخست شاهد استقبال مخاطبین و تمایل به حضور و بازدید از نمایشگاه قرآن هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش موسسات قرآنی نیز با تنوع و فعالیت های مختلفی شاهد استقبال علاقه مندان هستیم افزود: در این بخش میزبان ۴۵ موسسه قرآنی در حوزه های مختلف نرم افزاری، دانش بنیان، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و … هستیم.

دهقان عنوان کرد: یکی از نقاط مهم و قابل توجه نمایشگاه امسال، حضور پررنگ دهه هشتادی هاست، در بخش موسسات مردمی، ۳ موسسه حضرت ام البنین، موسسه رستگاران و موسسه آل یاسین، با ویژه برنامه های مختص به دهه هشتادی ها، در راستای جذب مخاطب تلاش می کند.

قائم مقام بخش نهادها و موسسات قرآنی سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیان کرد: در بخش موسسات مردمی، حدود ۲۰۰ نفر به عنوان کارشناس، متخصص و فعال قرآنی مشغول فعالیت هستند و علی رغم اینکه فضای اختصاص یافته با ین بخش، مناسب نیست، اما با یکپارچگی که سطح نمایشگاه ایجاد کردیم و همچنین تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، سعی کردیم میزبان خوبی برای قرآن دوستان و مردم باشیم.


وی در پایان تصریح کرد: موسسه بنیاد قرآن، انجمن خیرین قرآنی اصفهان، خیریه مسجد سازان الزهرا، جمعیت دفاع از فلسطین، رسول، موسسه عصر ثقلین، موسسه آیات هدایت قم، موسسه یهدین، موسسه متیس، موسسه مهد قرآن فاطمه الزهراء زارچ، موسسه حافظون، بنیاد امامت، مرکز ترجمان وحی، موسسه مهد قرآن کشوری، طرح آموزشی بصائر، موسسه فرهنگی ام ابیها (س) و موسسه زندگی زیبای مهدی، از جمله موسسات حاضر در بخش موسسات مردمی نمایشگاه قرآن هستند که هر یک با زمینه فعالیت خاصی در نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار