مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز غرفه‌بندی و تجهیز بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، خبر داد.

در آستانه فرا رسیدن روز ملی رادیو، مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش درخواست کرد که یکی از ساختمان‌های ارگ، معروف به ساختمان آرشیو رادیو هرچه سریع‌تر احیا، مرمت و به موزه تبدیل شود.

ساعت 8 است؛ آفتاب پرده می‌گشاید، نور در صبح نورانی طلوع می‌کند و زعیم امت اسلام پس از 3 سال فرغت در جمع نمازگزاران حاضر می‌شود.

سریال «آتش و باد» با پایان ایام ماه مبارک رمضان، به‌جای تایم پخش پس از اذان مغرب، هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.

مدیرگروه تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت از استقبال بیش از ۳۰ هزار نفری مردم برای حضور در قسمت ویژه‌برنامه «محفل» که به‌صورت پخش زنده روی آنتن می‌رود سخن گفت.

از اثرات توسعه کارآفرینی در تعاونی‌های زنان می‌توان از اشتغال‌زایی در سطوح محلی، توسعه کاربری‌های صنعتی و تجاری و توزیع جغرافیایی بازارها، جلوگیری از افزایش قیمت محصولات و خدمات، کاهش هزینه‌های تولید و توسعه و بهینه‌شدن ...

قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی، از آغاز عملیات انتقال تجهیزات آماده‌سازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

مراسم تشییع و بدرقه زنده‌یاد عباسعلی براتی‌پور فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت از حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های هم اندیشی در باب ابعاد فرهنگی حضور مهاجران افغانستانی در ایران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

مینا صدری هنرمند شناخته‌شده رشته نگارگری معتقد است که جای خالی موزه‌ای دائمی جهت نمایش آثار فاخر هنرمندان نگارگر محسوس است.

کتاب «اجوبة الإستفتائات» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به چاپ هفدهم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کشور در آستانه انقلاب‌های بزرگ‌تر قرار دارد، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا الگو شده است و دشمن دلارهای زیاد هزینه می‌کند تا پیام انقلاب به مردم دنیا نرسد.

دعای سی امین روز ماه مبارک رمضان مصادف با جمعه اول اردیبهشت ماه به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتشار فراخوان جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی و اعلام امکان فعالیت کتابفروشان در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب توسط علی رمضانی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه کتاب بودند.

قسمت سی‌ام سریال «آتش و باد» در حالی روی آنتن می‌رود که پیشنهاد نوئل انگلیسی به سرخو، مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاون هنری وی شامگاه روز پنجشنبه سی و یکم فروردین ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «دل لرزه» نشستند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی