رئیس کل بانک مرکزی: قصد داریم سلف ارزی طراحی کنیم که قیمت ارز قابل پیش بینی باشد.

مستند «کل‌فاطمه» به سی و سومین جشنواره فیلم «مدیا ویو» مجارستان و هفدهمین جشنواره فیلم هنر و رسانه زنان سیدنی راه یافت.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید با ادبیات فاخر و سخن شایسته جامعه را به حجاب دعوت کرد؛ هنرمندان، ادیبان و اصحاب رسانه باید در این حوزه با ادبیات قوی و آثار هنری فاخر پای کار بیایند.

بخش هنری نمایشگاه قرآن کریم امسال مانند سال‌ گذشته در چند قسمت فعال است و توانسته بستری مناسب برای آشنایی و ورود جوانان به هنرهای دینی باشد، چنانکه برخی از همین مسیر به جایگاه استادی رسیده‌اند.

نمایشگاه «بهار در بهار» در ایلام با حضور مسئولان گشایش یافت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به وجه مشترک شهید صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی اشاره کرد و گفت: وجه اشتراک این دو انسان بزرگ ‌نوگرایی آن‌ها بود.

ساترا و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

ساختمان قدیمی اداره برنامه‌های تئاتر بیش از یک دهه است که تبدیل به مخروبه شده و به جای اینکه بازسازی و تبدیل به مکانی برای تئاتری‌ها شود، این روزها انبار نگهداری مصالح ساختمانی است.

آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب با حضور مسئولان و مدیران حوزه هنری، هنرمندان و جمعی از مردم هنردوست با حضور در جوار مزار شهید مرتضی آوینی آغاز شد.

آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور رییس حوزه هنری و مدیران حوزه هنری و جمعی از هنرمندان با حضور در جوار مزار شهید مرتضی آوینی آغاز شد.

مدیر بخش عفاف و حجاب سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم گفت: همانطور که در کنار نمایشگاه قرآن می‌توانیم بخش عفاف و حجاب را داشته باشیم، هیچ منافاتی ندارد در نمایشگاه کتاب هم شاهد چنین بخشی باشیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برپایی میز خدمت این سازمان در نمایشگاه قرآن گفت: خدماتی از جمله مشاوره بیمه‌ای و درمانی، قراردادهای بیمه‌ اختیاری و مشاغل آزاد در نمایشگاه ارائه می‌شود.

سازندگان ساز در قالب برنامه ریزی‌هایی که توسط خانه موسیقی و صندوق اعتباری هنر صورت گرفته، گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز دریافت می‌کنند.

نشست خبری معاونت هنری حوزه هنری انقلاب در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.

تابلوی نقاشی «أَحْسَنَ‏ الْحَسَن» به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) باحضور عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل برگزاری نمایشگاه قرآن رونمایی شد.

نقاشی پرتره‌ای که بیش از 60 سال پیش مفقود شده بود، به شکلی غیرمنتظره پیدا و به موزه هنر و فرهنگ دانشگاه مونتانا بازگردانده شد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی