معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

مسابقه فیفا ۲۳ جام رمضان در حاشیه سی و امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و تا 26 فروردین‌ماه میزبان دوستداران قرآن کریم است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش دهیاری ها تاکنون طرح های خوبی اجرایی شده است گفت: در سال‌ 1401حدود 277 طرح و در سال 1400 نیز 288 طرح برای دهیاری ها ی این استان اجرا شده است.

بخش آموزه های نوین (طرح ملی بشری) با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ایجاد شده است.

در پی درگذشت پدر مسعود نجابتی هنرمند شناخته‌شده عرصه طراحی گرافیک، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

انجام ۸۰هزار اقدام مرمتی در کتابخانه رضوی و اهدای ۷۰۰ جلد کتاب توسط خانه کتاب و ادبیات ایران به کتابخانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ابوموسی از خبرهای کتاب در این هفته بودند.

شرایط در سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای رقم خورد تا آنچنان که باید و شاید هنرهای تجسمی به دوران اوج خود بازنگردد اما با این حال در گزارش زیر به چهره‌های هنری که در این سال ماندند و کار کردند، پرداختیم.

آیت الله مجتهدی می‌فرمود: کاری کنید که رفیقتان از لحاظ معنوی از شما جلوتر باشد. یکی از رموز موفقیت من در زندگی اختیار کردن رفیق خوب بوده است.

"همه چیز همه جا به یکباره" جهت‌گیری خاصش را با دنیای هیجان و کمدی ترکیب می‌کند، اما سوگیری عامدانه‌ و گل‌درشتش باعث شده تا همزمان با یک فیلم سطحی اما محبوب اسکار مواجه باشیم.

 معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با اشاره به گسترش بخش‌های کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن گفت: فضای این بخش‌ها امسال افزایش یافته و برنامه‌های آنان بسیار متنوع شده است.

مدیر بخش کودک (باغ آیات) سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن از محتوای عمیق و تاثیرگزار در بخش کودکان نمایشگاه قرآن به همراه اجرای سی دقیقه ای فیلم و نمایش عروسکی خبرداد.

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی در بریتانیا به اکران عمومی درمی‌آید.

رضا راد، ندا سیاس و مونا صوفی دیگر بازیگران نمایش موزیکال «هفت‌خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی معرفی شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارش عملکرد خود در سال گذشته پرداخت و درباره موارد متعددی از جمله بیمه و مسکن روزنامه‌نگاران و هنرمندان سخن گفت.

در سالی که گذشت بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مقابله با «برون‌کوچی نخبگان» طرحهای ویژه ای را تدوین کردند که باید دید چقدر از آن طرح ها در ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی