در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین صورت می پذیرد؛

معرفی فلسطین و مسجدالاقصی در نمایشگاه قرآن

مسئول غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم از ارائه چندین بازی برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال خبر داد .

به گزارش ذاکرنیوز، زهرا حبیبی مسئول غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه این مجموعه ۲۰دوره‌ای است که در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می‌کند، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه سعی کردیم در کنار آثار مکتوب و لوح‌های فشرده در مورد فلسطین و مسجد الاقصی بازی‌های کودکانه نیز طراحی کنیم.


عرضه بازی «تسخیر گنبد آهنی» در نمایشگاه قرآن


وی ادامه داد: بازی «تسخیر گنبد آهنی» یکی از بازی‌های عرضه شده در این ‌نمایشگاه است که با هدف آموزش معارف فلسطین و ‌مسجد الاقصی و حوزه مقاومت طراحی شده است. این مسابقه برای دو ‌گروه سنی کودک و بزرگسال قابل استفاده است.


حبیبی با اشاره به بازی دیگر این مجموعه یعنی «فتح بیت‌المقدس» برای دو گروه سنی کودک و نوجوان، یادآور شد: این بازی با تم معمایی طراحی شده و ذهن مخاطب را با موضوعات فضای فلسطین درگیر خواهد کرد.


بازی برای کودکان با موضوع فلسطین


وی از محصول جدید این مجموعه یعنی ماکت «سه بعدی پلی‌استر مسجد الاقصی» خبر داد و گفت: این بازی با مواد رنگی همراه بوده و متناسب گروه سنی کودکان است.


حبیبی همچنین از رونمایی بازی «نردبان مسجد الاقصی» در ایام ‌نمایشگاه خبر داد و افزود: این بازی شکلی معمایی و پرسش و پاسخ دارد که در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد و علاقمندانی که در این بازی برنده شوند جوایزی به آنها اهدا می‌شود.


در این غرفه پوستر و محصولات فروش با موضوعات محور مقاومت، فلسطین و مسجدالاقصی برای نمایش و فروش موجود است.


یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار