همایش نرجسانه در آستانه نیمه شعبان با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه و با حضور مبلغان خانم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیاز جامعه امروز را تقویت روحیه انتظار عنوان کرد و گفت: باید با تقویت روحیه انتظار در همه افراد و جامعه آرمان‌های بزرگ حضرت مهدی(عج) را ترویج دهیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای 10 هزار مترمربع دیوارنگاره‌ در هشتمین سالانه هنرهای شهری بهارستان خبر داد.

طی مراسمی، از 4 پوستر همایش‌های علمی و پژوهشی رضوی رونمایی شد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فردا ۱۵ اسفند آخرین مهلت برای حضور هنرمندان در جشنواره استانی «نفس» است.

معاون صدا با ایجاد کارگروه‌ها و شوراهای تخصصی معاونت صدا با هدف تحقق مطلوب "سند تحول رسانه ملی" در نگاه محتوایی تجدیدنظر کرد.

سعیدی زاده گفت: فراخوانچهار همایش بین المللی علمی پژوهشی امام رضا(ع) امروز اعلام می شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا اردیبهشت ۱۴۰۲ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌گوید که این نکته که رهبر انقلاب می‌گویند که هر روز جنگ می‌تواند به یک فیلم سینمایی تبدیل شود نشان دهنده اهمیت تولید فیلم در زمینه سینمای دفاع مقدس است که جشنواره فیلم مقاومت ...

دومین نشست محفل ادبی کتابخانه ملّی با میزبانی شاعران و نویسندگان پیشکسوت و جوان برگزار شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) از برگزاری همایش فعالان مهدوی در یزد خبرداد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های موجود در حوزه فرهنگ و اجتماع باید فرهنگ مهدویت در بین جوانان تقویت و ترویج شود.

محفل شعر انتظار «آستان مهر» در آستانه نیمه شعبان دوشنبه ۱۵ اسفندماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

نفر نخست رشته حفظ سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت:این دوره مسابقات قرآن  کم نقص، متعادل و به عدالت نزدیک بود در این دوره از مسابقات فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی نبود.

یک تهیه‌کننده سینما می‌گوید اگر هنرمندی در مسیر اقتصادی فعالیت دارد آن هم از راه غیرحرفه‌ای و در عین حال سینما را تحریم می‌کند جای تعجب دارد چراکه معیشت سینماگرانی که امرار معاش آنها از سینما است را خراب می‌کنند در حالی ...

داور سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در خصوص ملاک های ارزیابی شرکت کنندگان گفت: یکی از معیارها موضوع وقف و ابتدا است برخی از شرکت کنندگان در موضوع وقف و ابتدا ضعیف بودند.

محمدیار گفت: با توجه به اینکه ایران چندین سال تجربه برگزاری داشته و مسابقات قرآنش از سطح بالایی برخوردار است ما نیز از تجربیاتش بهره خواهیم برد .

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی